نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

جملات بسیار جالب و طنز الکی مثلا جدید

جملات بسیار جالب و طنز الکی مثلا جدید



دلـــم کمی مـــرگ میـخواهـــد
الــکی مثــلا من افــسرده ام … :شمام بگید غلـــط کردی بیا بغلـــم و اینا

*

*

*

امکان نداره وقتی یه دختر لباس نو میخره،
جلو آینه نرقصه

*

*

*

زنم زنگ زده داد و فریاد میگه:
خاک تو سرت آشغال مگه من واست چی کم گذاشتم؟
دلت به حال اون طفل معصوممون نسوخت؟
چرا این کارو با من کردی؟

منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم بعدش خندید و گفت:
.
.
.
.
الکی مثلا بهم خیانت کردی….
به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده

*

*

*

آرایشگاه محل ما
در و دیوارش پر عکس دیوید بکهام و  رونادوئه !
من که میشینم موهامو مدل استاد اسدی میزنه

*

*

*

مڹ چقد خوشگل و ناز و ملوس وجیگرم……
ایڹ دیگه الکی نیست… واقعیته میفهمی واقعییییت! !!!!

*

*



 

 

*

کسی را دارم که آنقدر برایم کسی هست
که نگاهم دنبال کسی نباشد !

الکی مثلا تیریپ عاشقانه برداشتم
وگرنه چشمم دنبال همتونه از دم

*

*

*

از این به بعد هر کی از این الکی ها بزاره خودش میدونه….
.الکی مثلا من جدی ام

*

*

*

شرط میبندم همین سوسک اگه صورتی بود
دخترا میگرفتن لای دفتر خشک میکردن
روزی پنج دفعه بوسش میکردن میگفتن عجیجم

*

*

*

من عزیز دل کی ام !؟
بگید من،
الکی مثلا!!!
ضایع نکنید!!
فامیلا جم شدن دارن نیگا میکنن!!!!!!!!!

*

*

*

واکنش پسرا بعد از اتمام مکالمه با نامزدشون :
پسر آمریکایی :
تلفن رو بغل میکنه و میره تو حس !
پسر فرانسوی :
تلفن رو ماچ میکنه !
پسر ایرانی :
۱#*۱۴۱*

*

*

*

این یکی رو باید شب بفرستید !!!
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﺨﯿﺮ …..
ﺍﻟﮑﯽ
ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ

*

*

*

چه حکایت جالبی
بچه که بودیم بزرگترا ازدواج میکردن
حالا هم که بزرگ شدیم ،
کوچیکترا ازدواج میکنن

*

*

*

بچه ها من دارم میرم از اینجا
.الکی مثلا
شما بیاید بگید نرو تورو خدا،اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،ما به عشق تو میایم اینجا و
ضایم نکنیدا
ببینم چیکار میکنید..این وسط جنازه جمع کنمااا

*

*

*

قبلا به گربه پخ میکردی سه متر رو هوا بود !
الان صاف تو چشات نگاه میکنه ،
بعد آروم از کنارت رد میشه !
همین مونده سرشم به نشونه ی تاسف تکون بده !
فک کنم تحریما اینارو حسابی پررو کرده

*

*

*

 

عزیزم چقد خوشحالم که دیدمت….
.
.
.
.
.
الکی مثلا عشقم برگشته

*

*

*

دخترا بعد از امتحان:
بچه ها x رو چند ب دست آوردید ؟
نازی:
۲۳٫۵
گلی:
۲۳٫۵
مهناز:
۲۳٫۵۴
پسرا بعد از امتحان:
بچه ها x رو چند ب دست آوردید ؟
علی:
۵۷۴
مهراد:
۰٫۲۹
سامان:
۱۳۸
محسن: مگه x هم داشتیم ؟!

*

*

*

راستی یارانه رو ماهانه میدن چقد میدن
.
.
.
.
الکی مصلن ما پولداریم یارانه نمیگیریم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد