نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

SMS جدید و مناجات های زیبای مخصوص شب های قدر

اسمس جدید شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر


شب قدر، شبی که باید به یاد روی محبوب عزیز، آن یار پنهان رخسار، با دردمندی‌های عاشقانه نالید و دیدار او را از خدای طلبید

.

.

.

صــــداى خـــــنـده هـــاى خـــــدا را مـــیـشـنـوى ؟

دعـــــایـت را شـــنـیـده

و بـــه آنـــــچـه مــــحـال مـــیـپنـدارى ، مـــیـخـندد  . . .

.

.

.

شب قدر، شبی که شیاطین در بند اسارتند و آدمیان ایمن از آنها.

.

.

.

بزرگترین تمنای ما از خدا میتواند کوچک ترین معجزه اش باشد،

 خدا را به بزرگیش قسم دادم، زندگیت را معجزه باران کند . . .

 

.

.

.

شب قدر، گاه رویش جوانه‌های الغوث الغوث بر عرصه لب‌های تائب است.

.

.

.

خداوندا

خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم

بارانی بفرست ، چتر گناه را دور انداخته ام  . . .

.

.

 

ادامه مطلب ...

مسیج و اسمس های تیکه دار و سرکاری جدید

مسیج و اسمس های تیکه دار و سرکاری جدید



 

ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﻴﻤﺎ ، ﺟﻮﺍﺩ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ :

ﻗﻄﻌﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﺎﻩ ﻧﺰﺩ ﺧﺪﺍ ﺭﻣﻀﺎﻧﻪ !

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺧﻮﺏ ﻣﺤﺮﻡ ﻭ ﺻﻔﺮ ﺭﻭ ﺑﺬﺍﺭﯾﺪ ﮐﻨﺎﺭ !

 

.

.

.

ماه رمضون موقع نهار تازه متوجه میشی تمام اطرافیانت مریض احوالن

یکی ناراحتی معده داره یکی مشکل قلبی یکی بیماری کلیوی

خیلی ناراحت کننده اس !

.

.

.

والیبالیستا اگه استعدادشون کشف نمیشد

الان تنها مزیتشون اوردن قوطی حبوبات از طبقه ی بالای کابینت بود !

.

.

.

آقایون عزیز بهتون توصیه میکنم روز خواستگارى

درخواست کنین عروس یه راست از حموم بیاد تو مراسم خواستگارى

حقتونه بدونین همسرآینده تون چه شکلیه !! والا

.

..

.

انواع شکست از نگاه دخترها:

شکست عشقی : مهربون ترین دوست پسرش ولش کنه !

شکست اجتماعی : خوش برخورد ترین دوست پسرش ولش کنه !

شکست اقتـصادی : پولدار ترین دوست پسرش ولش کنه !

شکست سیاسی : عاقل ترین دوست پسرش ولش کنه !

سونامی : همه ی دوست پسراش یهویی ولش کنن !

.

.

.

یارو ﺑﻪ ﺯﻧﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺯﯾﺎﺩ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﻥ ﻭﺍﺳﻪ

ﭘﻮﺳﺘﺖ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ … ﻣﯿﮕﻪ ﭼﻪ ﺭﺑﻄﯽ ﺩﺍﺭﻩ !؟

ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﯿﺰﻧﻤﺖ ﺳﯿﺎﻩ ﻭ ﮐﺒﻮﺩ ﻣﯿﺸﯽ …!

.

.

.

از اونجاکه غیبت کردن حرومه و پشت سر مردم نباید حرف زد

نتیجه میگیریم که:

درس تاریخ حرام و خواندن آن گناه دارد !


 

ادامه مطلب ...

مسیج و متن های تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)

مسیج و متن های تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)



من اسیر کرم گل پسر فاطمه ام

حسنی ام بنویسید به روی کفنم

.

.

.

بر ماه تمام ماه رحمت صلوات

بر نور جمال حُسن و حکمت صلوات

در سفره ی ماه رمضان فیض حَسن

بخشیده به عرش و فرش، نعمت، صلوات

میلاد امام حسن علیه السلام مبارک باد

.

.

.

روزه داران به رهش جان و دل ایثار کنید

امشب از جام تولای وی افطار کنید

میلاد کریم اهل بیت مبارک

.

.

.

گلی زیبا نمایان در چمن شد / شب میلاد مولایم حسن شد

شدم امشب سراپا مست نامش / یقین مرغ دلم گردیده رامش . . .

ولادت امام حسن مجتبی (ع) مبارک

.

.

.

امام حسن: بهترین نیکویی، اخلاق نیکو است. میلادش مبارک



 

ادامه مطلب ...

داستان عاشقانه سوزناک جدید

داستان عاشقانه سوزناک جدید



من پری هستم 23 ساله وعشقم فرهاد27 ساله.

سال 88 دانشگاهی که دوست داشتم تورشته موردعلاقم قبول شدم.

دانشگاه طباطبایی روانشناسی بالینی.

تا اون روز سرم تو درس و کتاب بود و البته تو دوران دبیرستانم یه تصادف کردم که باعث شد چندتا جراحی داشته باشم و همین

باعث شده بود که به هیچ جنس مخالفی فکر نکنم.

وارد دانشگاه شدم ترم اول خیلی خوب گذشت و کم کم داشت ترم دومم شروع میشد با اینکه دور و برم پر بود از پسر خیلی کم

میدیدمشون چه برسه به اینکه بخوام بهشون فکر کنم.


 

ادامه مطلب ...

متن و جمله های زیبای عاشقانه و دلتنگی

متن و جمله های زیبای عاشقانه و دلتنگی




بیا قسمت کنیم بوسه را
تو لبهایت را بیاور من جانم را
قول می دهم کسی مدیون نشود…!

*

*

*

به کجا می نگری ؟ بودنت تنها نیست،
تو خدار را داری و من آرامش چشمان تو را . . .

*

*

*

تو که باشی بس است
مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

*

*

*

الهی برسد شبی که گوش تلفن کر
دوستت دارم را در گوش خودت بگویم..!

*

*

*

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

*

*

*

تکثیر ﺗﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪگیم ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ نمی ﺷﻮﺩ !

*

*

  ادامه مطلب ...