نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

جدیدترین پیام های 94 عاشقانه

جدیدترین پیام های 94 عاشقانه 



هــــــیچی تو دنیـــــــا ..
به اندازه بغل محکم و عاشقانه..
کـــسی کــه دوســــتش داری ..
به آدم آرامــــش و امنـــیت نمیــده !!
 

—————————————————————- 
 قیمت ندارد نازنینم
میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم عاشقتم

—————————————————————-

  شعر،قافیه نمیخواهد!
سطر به سطر، آغوشم را ردیف کردم! تو فقط بیا

—————————————————————-

انتظار
زیباترین نقاشی دنیاست
وقتی حاصل تصویرش
تو باشی

 

—————————————————————-

 
تورا از وقــــــــــــتی که به قــــنوت نمازم پیوستی خالصانه دوستت دارم


  ادامه مطلب ...

شوخی و طنز های خفن و توپ شبکه های اجتماعی

شوخی و طنز های خفن و توپ شبکه های اجتماعی




1- بابام میگه:
چه کار می کنی همیشه کله ت تو گوشیه؟
گفتم: تو کار صادرات واردات هستم.
میگه: صادرات واردات چی؟

 

2- اینایی که این روزا همش می گن واس ماس یعنی کلش ماس ماس، همونایی ان که پارسال می گفتن آخ آخ آخخخخخ حساس نشو حساس نشو
دو سال پیش می گفتن رفتم تو آمپاس
هشت سال پیش می گفتن هاااااا ای که وگفتی یعنیییییی چه؟
و یه گونه نادرم داریم که می گفتن نهههههه غلاااااام

 

3- اینو یادمون باشه که ما خودمون یکی از فامیل های داغون فامیلامونیم!

 

4- می گن مردی که با خانمش مثل یک پرنسس رفتار می کنه، معلومه که تو دست های یک ملکه بزرگ شده. لامصب ولی هرکی به تور ما می خوره، ننه ش جادوگر شهر اوز بوده!

 

5- مهران مدیری با این سریالی که ساخته باید واسه یه سرماخوردگی ساده بره ترکیه، اینجا فکر نکنم هیچ دکتری تحویلش بگیره.

 

6- فقط یه ایرانی میتونه با ضربه های مکرر به کنترل، باتری ها رو مجبور به ادامه حیات کنه. نگو تاحالا نکردم

گفتم: جوک های این گروهو صادر می کنم به گروه های دیگه و جوک های اون گروه ها رو وارد می کنم به این گروه.
اونم عصبانی شد صادرم کرد تو کوچه. الان تو پارکم

 

7- یه جوری می گن سیگار نکش ضرر داره که انگار ما سیگار رو به خاطر کلسیم و منزیم و فسفرش می کشیم.

 


  ادامه مطلب ...

پست نوشته های طنزناک و خنده دار

پست نوشته های طنزناک و خنده دار





اگه یه وقتایی زندگی قشنگ نیست ، اشکال نداره !
سعی کن به چیزای قشنگ نگاه کنی

منو نیگا 
با توام منو ببین
.
.
.
یه نصیحت
:
هیچوقت گوشیه کسیو واسش درست نکنید
!
تا یه سال هرچی بشه میگه تو کردی

.
.
.
زشتم نشدیم مردم تنهاییمونو باور کنن
!
به هرکی میگم هیچکیو ندارم، میگه برو توله
!
اونم کی؟؟ توووو؟ برو عامووو

.
.
.
یه خونه دوبلکس هم نداریم ، پله داشته باشه

با خانواده که حرفمون شد ، بغض
کنیم !
دستمونو بگیریم جلو دهنمون ، بدو بدو پله ها رو بریم بالا

خیلی کلاس داره لامصب

.
.
.
یکی از ویژگی های آشپزی
دخترهای امروزی اینه که :
آب دوغ خیار هم درست کنن میسوزه

.
.
.
گلابی کیست ؟
!
گلابی آدمی است که
۳ ساعت با او دردودل میکنی،
بعد میگه : چی بگم والا خودت بهتر میدونی

.


.
.
توی زندگی ، پول هیچ ارزشی نداره
!
جان ؟! خفه شم ؟! چشم

.
.
.


امروز روز جهانیه ماچه
!
ولی خب به ماچه
!
کسی که مارو نمیماچه

.
.
.
هیچی مثل یه جاری زشت

به خانم ها اعتماد به نفس نمیده

.
.


  ادامه مطلب ...

اسمس رنج و حسرت های دل


اسمس رنج و حسرت های دل




دلــ ـــــم کــه میگیرد
به خودم وعــ ــــده های روز خوب را میدهـــ ــم
از همــ ــان وعده های خوبــی که:
سالهــ ــــاست به امیــ ـــد رسیدنشان
تقویــ ــم را خط خطی میکنم
.
.
.
چشم های گرانت را
خرج رفتنم نکن!
بی تو من
مفت هم نمی ارزم
پرویز صادقی
.
.
.
بعضی از اشیا حس دارند
گریه می کنند
مثل بالش من
هر شب غرق اشک است !
.
.
.
پلی چوبی و پوسیده بر رودخانه ای طغیانگرم
چه بیهوده است انتظارِ عبورِ تو . . .
.
.
.
هر شب پتروس شهر من خواب است
وقتی چشمانم چکه می کنند . . .
.


.
.
ﺑﻴـــﺸﺘﺮ ﺁﺩﻣﺎ
ﺗﺠﺮﺑﮥ ﻳﻩ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻧﺨــﻮﺍﺑﻴﺪﻥ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ
ﯾﻪ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺗـــﻮﻱ ﺟﺎ ﻏﻠﺖ ﺯﺩﻥ
ﻭ ﭼﺸﻢ ﺑـﺮ ﻫﻢ ﻧـﺬﺍﺷﺘﻦ !
ﺑﻴـــﺸﺘﺮ ﺁﺩﻣﺎ
ﻫﻤــﻮﻥ ﺷﺐ ﺑﻴﻦ ﺩﻭ ﺭﺍﻫﯽ ﻋﻘـــﻞ
ﻭ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﻓﻨـــﺎ ﺭﻓﺘـــﻦ
ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻴــﭻ ﻭﻗﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧــﮑﺮﺩﻥ
ﻓﻘــﻂ ﺯﻧﺪﻩ ﺑــﻮﺩﻥ !
.
.

.


  ادامه مطلب ...