نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

پیامک نیو و اس جدید فاز سنگین

پیامک نیو و اس جدید فاز سنگین



پای معرفت میاد وسط

دست خیلیا کوتاه میشه



اس ام اس فاز سنگین

•****.

دل یک زن تمای دنیای اوست

شاه دنیایش باش ای مرد نه سردار سپاهی

که احساسش را در هم می شکند !

سه زﻥ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻨﻨﺪ :

ﻣﺎﺩﺭﻡ ، ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ ﺗﺼﻮﯾﺮﺵ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﻪ ﻭ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﺵ !



اس ام اس فاز سنگین

*

*

*


به بابام میگم پدر موجودیست که جونشو واسه بچش میده اما ماشینشو نه

؛ امیدوارم بودم تحت تاثیر قرار بگیره

که گفت : آخه ماشینش جون بچشو می گیره !




اس ام اس فاز سنگین

*

*

*

حواستون به بعضی حرف ها و بعضی کارا باشه

چون خیلی وقتا ببخشید کار چسب زخمو نمی کنه !



اس ام اس فاز سنگین


 

ادامه مطلب ...

جوک وایبری و جوک فاب 94

جوک وایبری و جوک فاب 94




الکی مثلا گروهمون خیلی مذهبیه

** :::: جوکهای الکی مثلا جدید ::::**

وای مرسی دادا جمشید که نظر برام گذاشتی
.
.
.
.
الکی مثلا من خیلی منتظر نظر تو بودم خهههه

** :::: جوکهای الکی مثلا تلگرامی ::::**

واااااااااااااای هرچی راه میرم هسته نمیشم
.
.
.
.
.

جوکهای الکی مثلا ها زیاد شده؟!
حالا خوبه یه کاری کردیم ما سریع خز شد!!
الکی مثلا من اولین نفر بودم!!!:|

** :::: جوکهای الکی مثلا / جک و اس ام اس الکی وایبر  ::::**

فوری فوری محرمانه
لطفا اطلاع رسانی کنید
به دلیل انتشار بی احترامی ها به دهه فجر قوه قضاییه خواستار فیلترینگ وایبر و واتساپ و ابرک و لاین شد
به گفته این مقام مسئول که نمی خواهد نامش فاش شود فیلترینگ این اپلیکیشن ها به زودی انجام خواهد شد.

.

.
الکی مثلا من از اخبار محرمانه آگاهی دارم

** :::: جوکهای الکی مثلا / جک و اس ام اس الکی وایبر  ::::**

دلم کمی مـــرگ میـخواهـــد
الــکی مثــلن من افــسرده ام

شمام بگید غلـط کردی بیا بغلم و اینا

** :::: جوکهای الکی مثلا / جک و اس ام اس الکی وایبر  ::::**

چرا ایرانیا عادت دارن عن ى چیزو دربیارن
الکی مثلا من خارجى ام :/

** :::: جوکهای الکی مثلا / جک و اس ام اس الکی وایبر  ::::**

ببخشید اینقدر مزاحمتون میشما…قضیه این “الکی مصلن” چیه که ته همه پستا هست؟؟؟ واگیرداره؟؟
کاش بجای این تقلیدا یاد میگرفتیم به هم دیگه احترام میذاشتیم
الکی مصلن من بچه مثبتم!

** :::: جوکهای الکی مثلا برای واتس اپ ::::**

من عزیز دل کی ام !؟
.بگید من،
الکی مثلا!!!
ضایع نکنید!!
فامیلا جم شدن دارن نیگا میکنن!!


  ادامه مطلب ...

طرز و روش تهیه شیرینی روزهای عید

طرز و روش تهیه شیرینی روزهای عید



نحوه تهیه شیرینی شکری مخصوص عید نوروز,برای عید و سال نو این شیرینی های خوش طعم را درست کنید.


  ادامه مطلب ...

دلنوشته جمله های پرفکت و عالی از دلتنگی و عاشقانه تنهایی

دلنوشته جمله های پرفکت و عالی از دلتنگی و عاشقانه تنهایی


تشنه که میشوم
سرمیکشم دلتنگیت را
بغض بالا می آورم . . .

*

*

*

از ایـنجـا
کـه  هـسـتـم,تا انـجا کـه تو هـسـتی
وجـب بـه وجـب..
دلـتـنـگـم…!

*

*

*

دلـــم واســه تــویـــی تنـــگ شـــده،
کــه هــیـچ وقـت نـمـی تــونــی بـفـهـمــی چــه انــدازه دلـتـنـگـم،
و چـه اندازه عــاشـقـانـه، بـــه دور از هـوس، صـادقــانه، تــو رو دوسـت دارم

*

*


*

دلم براى کسى تنگ است
کسى که بى مـن ماند
کسى که با مـن نیست
کسى که مـن
همیشه دلم برایش تنگ مى شود
کسى که دوستش دارم
عاشقانههمیشه
تا ابد…تا خودِ خداوند
دلم براى تـو تنگ است

*

**

*

سفــــرے بایـכ ڪـرכ ..
تـا بہ عمـق
כل یـــڪ پیچــڪ تنہــا !
ڪہ چـرا ؟
ایـ
לּ چنیـלּ سـפֿـــــــــــــتـ ، بہ פֿـפּכ مے پیچـכ ..!
شایـــــ
כ از راز כرפּنش
بشـــــ
פּכ
ڪـــشـفے ڪـر
כ ..
شـایـ
כ اפּ هــــــــم ، כلـــــ ـتـنـــــگ اســــــتـ . . ،
شـایـ
כ !*

*

*

 


ادامه مطلب ...

جملات بسیار جالب و طنز الکی مثلا جدید

جملات بسیار جالب و طنز الکی مثلا جدید



دلـــم کمی مـــرگ میـخواهـــد
الــکی مثــلا من افــسرده ام … :شمام بگید غلـــط کردی بیا بغلـــم و اینا

*

*

*

امکان نداره وقتی یه دختر لباس نو میخره،
جلو آینه نرقصه

*

*

*

زنم زنگ زده داد و فریاد میگه:
خاک تو سرت آشغال مگه من واست چی کم گذاشتم؟
دلت به حال اون طفل معصوممون نسوخت؟
چرا این کارو با من کردی؟

منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم بعدش خندید و گفت:
.
.
.
.
الکی مثلا بهم خیانت کردی….
به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده

*

*

*

آرایشگاه محل ما
در و دیوارش پر عکس دیوید بکهام و  رونادوئه !
من که میشینم موهامو مدل استاد اسدی میزنه

*

*

*

مڹ چقد خوشگل و ناز و ملوس وجیگرم……
ایڹ دیگه الکی نیست… واقعیته میفهمی واقعییییت! !!!!

*

*



 

ادامه مطلب ...