نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

جوک یه چیز میگی یه چیز میشنوی ...!

جوک یه چیز میگی یه چیز میشنوی ...!






من نمیدونم، چرا هر چیزی رو که فکر میکنم توامتحان درست نوشتم
رو میفهمم غلط بوده،
ولی هرچیزی رو که فکرمیکنم غلط نوشتم درست درمیاد
شما هم اینجورید…!؟

*

*

*

رفته بودم آمپول بزنم، یه دختره اومد آمپولمو بزنه،
معلوم بود تازه کاره!
همینجوری که سرنگوگرفته بود،
لرزون لرزون اومد سمتم وگفت:
بسم الله الرحمن الرحیم
از ترس گفتم:
اشهدان لااله الاالله
انقدرخندیدکه نتونست آمپول بزنه.
خداروشکریکی دیگه اومدزد!

اصن یه وضعی

*

*

*

آخری ندونستیم این پلیس های بزرگراه تو فیلم هشدار برای کبری ۱۱ دقیقا چی کارن
پلیس بزرگراهن؟ پلیس مبارزه با مواد مخدرن؟ پلیس جنایین؟ چیکارن؟؟؟

*

*

*

ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯿﺎ ﺗﻮ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﺸﻮﻥ ﯾﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪ ﺩﺍﺭﻥ ، ﯾﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ

*

*

*

میدونین فرق کلاغ با قناری چیه ؟!

هیچ فرقی ندارن ، فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک !

*

*

*

هر کاری میکنم با شماره و آیدی مردم مچ شوهرمو بگیرم گول نمیخوره
آدم نمیدونه از سلامت شوهرش خوشحال باشه یا از شکستش در مچ گیری ناراحت.
اصن یه وضیه

*

*

*


 

ادامه مطلب ...

حرفایی با کاربران ثابت این وب ...


سلام دوستان من ...


خوب هستین...؟خوش میگذره ؟ از اینکه میاین تو این وب و میرین بهتون خوشی میده؟


من که نظرات و قدم های خوشگل شمارو نمیبینم....ولی یه حرفایی با شما دوستان خوبم دارم...


دوستان من حرف دل این وب و دوستای این وب به نظرات و درد دل های شمائه...


اگه غیر از این بود مطمئن باشین این وب به دلنوشته های شخصی در میومد....


اگه غیر از این بود حتما درد دلای من بیشتر این وبه که به نوشته در میومد و با نظراتتون منو دلداری میدادین..این یکیشو مطمئنم...


حالا بماند درددلای من...اما این وب برای شما اماده شده و منتظر نظرات خوبتونه...


یک وب به کاربرای خوبی مثل شما داره ..


اگه حالشو و وقتشو داری یه درددلی با این وب هم داشته باشی موقعی که داری استفاده میکنی بد نی....


این چن وقت هم خیلی دیر میام و پست کم میزارم واقعن قبول دارم اگه حرفی باشه


ولی از این به بعد کنارتون همیشه هستم....


در ضمن دیماه سالگرد تولد این وبه...تولدت مبارک ناب اس ام اس



دلنوشته های زیبای شهادت آقا امام رضا (ع)


دلنوشته های زیبای شهادت آقا امام رضا (ع)


مدیریت وبلاگ ناب اس ام اس شهادت آقا امام رضا ع را به همه شما عزیزان تسلیت میگوید...





خراسان میدهد بوی مدینه/ خراسان کوه غم دارد به سینه

خراسان را سراسر غم گرفته/ در و دیوار آن ماتم گرفته

شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد

*

*

*

با نام رضا به سینه ها گل بزنید

با اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید

بر دامن ما دست توسل بزنید

*

*

*

عاقبت از زهر مأمون پاره شد قلب رضا

در میان حجرۀ در بسته می‌زد دست و پا

گه جوادش را گهی معصومه را می‌زد صدا

داغ او تا صبح محشر بر دل سوزان ماست

شهادت امام رضا ( ع )  تسلیت باد

*

*

*

بر در دوست به امید پناه آمدهایم

همره خیل غم و حسرت و آه آمدهایم

چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان

لاجرم سوى رضا بهر پناه آمدهایم

*

*


 

ادامه مطلب ...