نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

اس قهوه چاق تلخ ...

پیامک های زیبا و احساسی قهوه چاق تلخ ...

یک فنجان درد دل بدون شکر برای تو آورده ام
بنوش… تا از دهان نیفتاده… بنوش

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه عارفانه چای و قهوه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

آب در هاون کوبیدن است اینکه من شعر بنویسم و تو فال قهوه بگیری
وقتی آخر همه شعرهای من تو می آیی و ته همه فنجان های تو من می روم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس چای و قهوه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

امشب دلم تو را می خواهد
نشسته روبروی صندلی مقابلم
در سکوت سرد این کافه
تا تو مرا در آغوش کشی

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس چای و قهوه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

هوا سرد شده
نه ! نه
هوای من سرد شده
حتی گرفتن فنجان قهوه هم ، دردی را دوا نمی کند
گرمای وجودت را می خواهم
چرا صندلی رو به رو خالی ست ؟

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه عارفانه چای و قهوه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

در ته فنجان قهوه ام کفش های توست
فقط نمی دانم می آیی یا می روی

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس چای و قهوه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

دسته ی کاغذ بر میز در نخستین نگاه ِ آفتاب
کتابی مبهم و سیگاری خاکسترشده کنار ِ فنجان ِ چای از یاد رفته
بحثی ممنوع در ذهن
احمد شاملو


 

ادامه مطلب ...

بی وفایان ...

پیام های متنی و با احساسی بی وفایی ...


روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم تنهایی را دوست دارم جون بی وفا نیست
اما حالا مینویسم از تنهایی بیزارم جون تنهایی یادآور لحظات بی تو بودنم است عزیز

************************

بی وفا بودم شکایت میکرد
باوفا شدم خیانت میکرد
مهربان شدم رهایم کرد

************************

اگر یار مرا دیدی به خلوت
بگو ای بی وفا ای بی مروت
غمم دادی و غم خوارم نکردی
سر و کارت به فردای قیامت

************************

به هرکس دل سپردم بی وفا شد
چون پابندش شدم از من جدا شد
نمیدانم از اول بی وفا بود
یا که من نازش را کشیدم بی وفا شد

************************

برای رسیدن به تو آنقدر دویدم که
دیگر برای همراه شدن با تو
نفسی برایم باقی نماند
و من از تو جا ماندم
آخه بی وفایی
یه ذره برام صبر میکردی تا نفسم چاق شود

************************

میروم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست
آنچنان که تارو پودقلب من از هم گسست
می روم با زخم هایی مانده از یک سال سرد
آن همه برفی که آمد آشیانم را شکست
می روم اما نگویی بی وفا بود ونماند
از هجوم سایه ها دیگر نگاهم خسته است


 

ادامه مطلب ...

رفتار های مسخره آمیز و سرکاری در آسانسور

رفتار های مسخره آمیز و سرکاری در آسانسور


لطفا قبل از انجام این کارهای مسخره فکر این هم بکنید که در مورد شما چی فکر خواهند کرد ! وقتی در اسانسور بسته میشه با صدای بلند بگین :نترسین.. نگران نباشین ..لازم نیست خونواده هاتون رو خبر کنین چند لحظه دیگه در باز میشه.

 

زمانیکه همه سوار شدید و در بسته شد بلند بگید برای سلامتیه آقای راننده صلوات

 

زمانیکه از آسانسور پیاده میشین دگمه همه طبقات رو بزنین… مخصوصا اگه یه عده هنوز تو آسانسور هستن.

 

به دوست خیالی تون رو جوری که انگار همراه شما هست به همه معرفی کنین و شروع کنین الکی باهاش حرف زدن.

 

رو به دیوار آسانسور در حالی که پشت تون به همه هست بایستین…اگه شما نفر اولی باشید که سوار شدین به احتمال زیاد بقیه هم همین کارو میکنن



 

ادامه مطلب ...

پیام های متنی روز سید ها و روز عید سعید غدیر

پیام های متنی روز سید ها و روز عید سعید غدیر



حقا که غدیر بهر ما نوروز است

میزان عدالت است و ظالم سوز است

جمهوری اسلامی ما با صلوات

از یمن ولایت علی پیروز است

*

*

*

عیدی چو غدیر این قدر معظم نیست

حبلی چو ولایتش چنین محکم نیست

بر رشته ی محکم ولایت صلوات

بیچاره بود هر آن که مستعصم نیست

عید سعید غدیر خم مبارک باد

*

*

*

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی

به کائنات ندا شد به صوت جلی

که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر

امام و سرور و مولا علیست علی

عید غدیر خم مبارک

*

*

*

سالگرد غدیر یادآور تجدید بیعت با فرزند غدیر، حضرت مهدی می‌باشد.

تجدید بیعت مبارک

*

*

*

غافل مشو از عید غدیر و برکات

امروز خدا گشوده است باب نجات

جبریل و ملائک همه با امر خدا

سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات

عید سعید غدیر خم مبارک باد

*

*

*

از فرط گنه جهان ما شد تاریک

ای کاش خدا برای عرض تبریک

در عید غدیرخم به نور صلوات

عیدی بدهد فرج نماید نزدیک

عید سعید غدیر خم مبارک باد

*

 

ادامه مطلب ...

اسمس های ناب و جدید عید قربان 2015

اسمس های ناب و جدید عید قربان 2015



عیدقربان جشن رهیدگی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین

بر همه ابراهیمیان مبارک باد

*

*

*

در وصف تو ای گل مرا جانی هست

یادم آمد گذر از نفس نشانی هست

به وقت سرور و مستی ات، سالها

در عید سعید قربان شادمانی هست

عید قربان بر همگان میارک باد

*

*

*

عید قربان آمدومن هم شدم قربانیت

گرچه من دعوت ندارم آمدم مهمانیت

مفلسم آهی ندارم در بساطم ناگزیر

این دل صد پاره و چشمان تر ارزانیت

*

*

*

عیدقربان

جشن رهایی ازاسارت نفس وشکوفایی ایمان ویقین

عیدسرسپردگی و بندگی بر شما مبارک

*

*

 

ادامه مطلب ...

شعر و اس ام اس های ویژه تولد آقا امام رضا (ع)

شعر و اس ام اس های ویژه تولد آقا امام رضا (ع)

***** ارادت خاص ای آقا *****


 

ای آستان قدس تو تنها پناه من
ای چلچراغ چشم تو، خورشید راه من
ای مظهر عنایت حق هشتمین امام
ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

*****

اس ام اس ولادت امام رضا (ع)

 

حق، معرفت به هر نگاهم داده
در حلقه ی عشق خویش راهم داده
اینها همه علتش فقط یک چیز است
ایرانی ام و رضا پناهم داده
میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک

****

ولادت امام رضا (ع)

 

شمع جمع شاپرکهایی رضا
ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی
ای رضا جان، ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
تا بگیرم اوج، خوشحال و رها

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد


*****

متن تبریک ولادت امام رضا (ع)

 

از این همه انزوا مردد شده ام،دیوانه رنگ زرد گنبد شده ام،امروز دلم حال کبوتر دارد،انگار که بی قرار مشهد شده ام.

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

*****

اس ام اس تولد امام رضا (ع)

 

پلک خورشید به فرمان تو بر می خیزد / صبح ، از سمت خراسان تو بر می خیزد نور ، هر صبح می افتد به در خانه ی تو / بعد از گوشه ی چشمان تو برمی خیزد
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

****

پیامک ولادت امام رضا (ع)

 

ای پسر فاطمه، نور هدی
سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا، یا رضا
آینه ی قبله نما یا رضا

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد


****

پیامک جدید تولد امام رضا (ع)

 

السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

حق، معرفت به هر نگاهم داده / در حلقه ی عشق خویش راهم داده اینها همه علتش فقط یک چیز است / ایرانی ام و رضا پناهم داده میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک


*****


 

ادامه مطلب ...