نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

اس ام اس های جدید عشق های دونفره

پیامک و اسمس های عاشقانه جدید




نمیدانم از عاقبت این همه ترانه و نامه بی جواب
میترسم یا نه؟
فقط میدانم که…محتاجم
محتاج سکوت ستاره
محتاج لطافت صبح
محتاج صبر خدا
من محتاج ترانه های بی قفس ِ پر از کبوترم
در اخر سر محتاج وجود تو


برای تعبیرتمام رویاهام

همین که باشی کافیه


تقدیم به صاحب چشمانی که ارامش قلب من است صدایت دلنشین ترین ترانه شبهای من است چه خوب شد که به دنیا امدی چه خوب شد که دنیای من شدی همیشه بامن بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم


یه جمله هســت که
میتونه داستان رو عوض کنه
دوستت دارم ♥…


. ” 12″ .
3 |__ 9
” . 6 . “
هرثانیه بگذره بیادتم


نه از فلسفه کلامی می دانم و نه منطق می گنجد در کلامم ، بی استدلال دوستت دارم . . .


دوستت دارم
به رسم عجیبت ترین عاشق دنیا
بنام عشق
به شکل مجنون
تـو فقط باش
من دوستــت دارم


بوی یوسف می دهد پیراهنت / پیر کنعانم برای دیدنت .


مجنون قصه اش افسانه بود
من حقیقتم
بیا لیلای عشقم باش


 

ادامه مطلب ...

پیامک های جدید حلول ماه رمضان 2015

اسمس و تبریک های متنی ماه رمضان 94



خدای من بهشتی دارد ! نزدیک و بزرگ
و جهنمی به گمانم در دوردست و بعید
بدنبال دلیلیست که ببخشد مارا
حتی با یک دعا ، شاید با روزه ای از  روز ِ خدا

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ اس ام اس ماه رمضان ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

کم کم هلالِ ماهِ خدا می رسد ز راه
اوقاتِ نابِ اهلِ بکاء می رسد ز راه
مهمان کند خدا همگان را به سفره اش
وقتی که ماهِ جود و سخا میرسد ز راه

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ ماه مبارک رمضان ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

خبر آمد که بهار دل ما آمده است
مژده ی  کم شدن فاصله ها آمده است
باز از عرش خداوند ندا آمده است
بندگان ماه خدا، ماه خدا آمده است

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ تبریک ماه رمضان ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

ماه رمضان، ماه خداست و ماهى است که پروردگار در آن خوبی ها را مى‏افزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است.
حضرت محمد(ص)

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊  اس ام اس ماه مبارک رمضان ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم
مدتی هست نگاهم
به تماشای خداست
و امیدم به خداوندی اوست
پیشاپیش فرا رسیدن ماه رمضان
ماه بارش باران رحمت الهی را تبریک می گویم
التماس دعا

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ اس ام اس ماه رمضان ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

به ماه خدا نزدیک شدیم وقت بخشیدن و صاف کردن دلهاست.
اگر نگاهی، صدایی، زبانی از حقیر بر دلت ترکی انداخته، به بزرگواری میزبان این ماه ببخش شاید فرصتی برای جبران نباشد….


 

ادامه مطلب ...

اسمس جدید خیانت , نامردی و جدایی

اس ام اس فوق العاده نامردی 2015



دردناک است باران ببارد خیس شوم و بدانم تو گرمای دستت مال من نیست پای به پای دیگری راه میروی زیر چتری که خودم به تو داده بودم. . .

 

°•°•°•°•°•°•°•° اس ام اس خیانت °•°•°•°•°•°•°•° 

 

نگرانم! برای روزهایی که می آیند تا از تو تاوان بگیرند و تو را مجازات کنند! نگرانم! برای پشیمانی ات، زمانی که هیچ سودی ندارد! نگرانم! برای عذاب وجدانت، که تو را به دار می کشد وُ می کُشد! روزگاری رنج تو رنجم بود اما روزها خواهند گذشت و تو آری تو آنچه را به من بخشیدی از دست دیگری باز پس خواهی گرفت! و آنچه که من به تو بخشیدم، هیچگاه نخواهی یافت!

 

°•°•°•°•°•°•°•° اس ام اس خیانت °•°•°•°•°•°•°•°

 

من غرورم را به راحتی به دست نیاورده ام که هر وقت دلت خواست خردش کنی غرور من اگر بشکند با تیکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد


 

ادامه مطلب ...

یاد دادن و آموزش تهیه دسر تابستان / بستنی 94

یاد دادن و آموزش تهیه دسر تابستان / بستنی 94




مواد لازم دسر موز و بستنی برای 4 نفر :

مواد لازم

اندازه

مقدار / کالری

 

موز کوچک

6 عدد

100 گرم / 95 کالری

 

کره

50 گرم یا یک چهارم پیمانه

100 گرم / 737 کالری

 

هل(کوبیده شده)

4 عدد

100 گرم / 320 کالری

 

بادام پرک پوست کنده

50 گرم یا یک دوم پیمانه

100 گرم / 612 کالری

 

لیموترش کوچک

آب و پوست رنده شده یک عدد

100 گرم / 42 کالری

 

پودر قند

50 گرم یا یک سوم پیمانه

100 گرم / 400 کالری

 

آب پرتقال یا آب آناناس

2 قاشق سوپ خوری

نامشخص

 

ادامه مطلب ...

شعر طنز جدید واس ماس از رضویان

شعر طنز جدید واس ماس از رضویان



خدایا دیگران را داده ای پول تنی رنجیده و بیمار، واس ماس

به دست دیگران گل های رنگی ولیکن درد و زخم خار، واس ماس

برای دیگران حور بهشتی خطرهای عذاب النار، واس ماس


 

ادامه مطلب ...

جدیدترین جوک لاین و شبکه های اجتماعی 2015

جدیدترین جوک لاین و شبکه های اجتماعی 2015


من یه صندوق صدقه تو اتاقم دارم
هر روز یه مبلغی میندازم توش تا آخر ماه یکجا که شد برمیدارم میزارم تو جیبم!
اینطوری هم هفتاد نوع بلا رو دفع کردم ؛ هم به یه بدبخت کمک کردم

 

جدیدترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 2015

 

وااااای چه دوستای خوشگل و خوشتیپ و با کلاسی دارم من…!
.
.
الکی مثلا من کورم قیافه های داغون شما هارو نمیبینم

 

جدیدترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 2015

 

دیگه پروسه آرایش های عروسی جوری شده که
دختره از صبح میره آرایشگاه غروب میاد بیرون
جوری آرایش میکنن که انگار نرم افزار روشون نصبه !
باید دوباره فردا باید برن آرایشگاه برگردن به حالت اول uninstall بشه آرایششون

 

جدیدترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 2015

 

همسر کیست ؟
همسر کسی است که در همه مشکلات زندگی کنار تو خواهد بود
مشکلاتی که اگر او نبود هرگز پیش نمی آمد…!

 

جدیدترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 2015

 

یه نامزد دارم که نه تیپ داره نه قیافه، نه جذابه نه خوشتیپ
ولی با کل دنیا عوضش نمی کنم، چون کلی مهربونی داره و
یه پورشه کوروک قرمز مدل 2014 که البته کنار در سمت چپش یه خش افتاده
ولی خشه اون قدر ها بزرگ نیست که تو رابطه مون خدشه ای وارد کنه!

 

جدیدترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 2015

 

اعتراف میکنم دیروز دو ساعت برقمون قطع شد
گوشیمم شارژ نداشت
.
.

تو این دوساعت چیزای زیادی فهمیدم

فهمیدم یه هفتس داریم خونه رو نقاشی میکنیم
داداش بزرگم ۲ ساله ازدواج کرده
بابام چهار ماهه بازنشسته شده
خواهر کوچیکم کنکور قبول شده
و جالتر اینکه یه برادرزاده ۵ ماهه دارم که اسمشو رامین گذاشتن!!



 

ادامه مطلب ...

قصه و داستان جدید خروس و زن

قصه و داستان پندآموز خروس و زن



می گویند مردی ، خروسی خرید و به خانه برد. وقتی وارد شد ، همسر جوانش ، سر و رویش را پوشاند و نهیب زد: ای مرد! غیرتت چه شده است؟ روزها که تو نیستی ، آیا من باید با این خروس که جنس مخالف است ، تنها بمانم؟ خروس را بیرون ببر و از هر که خریده ای به او بازگردان!

مرد ، خوشحال از این که


 

ادامه مطلب ...