نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

مسیج و پیامک های نامردی و خیانت جدید

مسیج و پیامک های نامردی و خیانت جدید



شقایق ها همیشه داغ داند,داغی ست که در دل راز دارند

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

اگر در رفاقت گناه کرده باشیم نیاز به زندان نیست
همین حسرت دیدار کـــــــافیست!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

چقدر شب اضافه می آید وقتی تنهایی!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

چه رفاقت پاکی دارند این کفش ها!
هر کدام گم شود,دیگری آواره می شود

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

گقتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ..فضای اتاقم برای پرواز کافی نبود

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

عاشقش بودم کولش کردم که خسته نشه…پیاده شد گفت:عجب خـــری بود!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

عشق رقیصدن به ساز کسی نیست…یک رقص دو نفره است
گاهی گامی به عقب….گاهی گامی ب جلو….

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تو انقدر از هرزه ها دوستت دارم شنیدی که عاشقانه های من برایت گزافه ای بیش نبود



 

ادامه مطلب ...

سری جدید لطیفه های متنی و جوک آذر 93

سری جدید لطیفه های متنی و جوک آذر 93


نخواستیم هُمای سعادت رو شونه ما بشینه ….
همین که رو سَرمون نرینه خودش یه آپشِنه… !!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

از عجایب زنها :
وقتی عصبانی میشه به مدت
۶ ساعت با سرعت نور حرف میزنه !
آخر سر پاشو میندازه رو اون یکی پاشو میگه :
دهنمو باز نکن ، بزار ساکت بمونم بهتره

+++++++++++++++++++++++++++++++++

بــــه بعضـــیابایـــدگفت:

درستـــه مـــاگفتیـــــم کــــوچیکتیـــم اماقرارنشــــدتوفکـــر کنے

گنده ای کوچـــولــوے مــن..
زن باس از اقاشون حرف شِنَوی داشته باشه . . .
تا گفت برو بمیر
بگه:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چشــــــــم
حاضر شو بریم ، من بدون آقام جایی نمیرم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

متـاسـفــانـــه
بـعـضـی هـا دچـار بـیـمــاریــه لاشـیـتـیـسـمن
کـه ایـن بـیـمـاری بـه دلـیـل کـمـبـود ویـتـامین مــرام
بـوجـود مـی آیـد 

+++++++++++++++++++++++++++++++++

منم چشام سگ داره•••^_^
.
ولی سگش خسته است°°°:’|
. میفهمی•°•°• خسته•••:|
.
حال نداره پاچتو
بگیره°°°;)

+++++++++++++++++++++++++++++++++

تو امتحان معلم یه سوالایی داده بود که تو عمرم ندیده بودم !!!
در عوض منم یه جوابایی دادم که اون تو عمرش ندیده بود


 

ادامه مطلب ...

«مرتضی پاشایی» ابدی شد

دقایقی پیش با قطع علائم حیاتی در بیمارستان بهمن تهران؛
«مرتضی پاشایی» ابدی شد

منبع خبر سایت موسیقی ما



به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده که بیش از یک سال با سرطان معده دست و پنجه نرم می‌کرد، دقایقی پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تهران پس از قطع کامل علائم حیاتی دار فانی را وداع گفت.

دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده در این باره به «موسیقی ما» گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد.»

وی افزود: «تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.»

توکلی همچنین از انگیزه بالای پاشایی در مقابله با سرطان سخن گفت و توضیح داد: «مرتضی حتی در اتاق ICU هم از مبارزه دست بر نداشت و فقط درباره آینده کاری‌اش حرف می‌زد و می‌گفت بالاخره شکست‌اش می‌دهم و باز هم روی سن بر می‌گردم. به همه جامعه هنری کشور و دوستداران این خواننده تسلیت عرض می‌کنم.»

در این بین پدر مرتضی پاشایی نیز در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: «۱۵ آبان ماه سال گذشته بود که متوجه شدیم و سریعاً اقدام کردیم و ۲۱آبان ماه هم در بیمارستان «نیکان» مرتضی تحت عمل جراحی قرار گرفت. متاسفانه کمی دیر متوجه شدیم ولی لحظه‌ای درنگ نکردیم و خود مرتضی هم با ‌‌نهایت قدرت سعی کرد بتواند بیماری‌اش را شکست دهد.»

وی در حالی که اوضاع نامساعدی داشت ادامه داد: «هر وقت قطعه «عصر پاییزی» مرتضی را می‌شنوم، یاد خاطراتی می‌افتم که نمی‌شود گفت خاطرات خوب یا بد. این قطعه را که می‌شنوم، به فکر فرو می‌روم.»

وی درباره سفری که به خواسته مرتضی پاشایی در محرم امسال برای پدر و مادرش به کربلا صورت گرفت نیز گفت: «هفته پیش در کربلا، من دست بر قضا یک دقیقه مانده به اذان مغرب رفتم سرداب حضرت ابوالفضل العباس، در باز شد و آنجا دیدم یک آقای روحانی منتظر کسی است که اذان را بگوید. بلندگو را برای من آوردند، تکبیر و اذان را گفتم و در پایان گفتم پنج مرتبه آیه «امن یجیب» را بخوانید و برای «مرتضی پاشایی» که دوستش دارید دعا کنید و در سرداب حضرت ابوالفضل العباس همه دعا برای سلامتی مرتضی کردند وقتی شروع به خواند نماز فرادا‌یم کردم یکسری از ایرانی‌ها دورم جمع شدند و پرسیدند که مرتضی را از کجا می‌شناسم. من هم گفتم که پدرش هستم، برایش دعا کنید که به حق حضرت ابوالفضل انشاالله شفای عاجل بگیرد.»

در این بین مادر پاشایی نیز ضمن گلایه از برخی چهره‌ها از انتشار عکسی که در روزهای گذشته روی صفحه شخصی یکی از خواننده‌ها منتشر شد گفت: «برای برخی از این دوستان واقعا متاسفم که فقط برای خودنمایی آن عکس را منتشر کردند. هرگز نمی‌توانم ببخشم کسی را که در این شرایط عکس پسرم را در آن حالت بد و روی تخت آی سی یو منتشر کرده است.»

به گزارش «موسیقی ما» در روزهایی که این هنرمند در بستر بیماری بود چهره‌های زیادی در تکاپو بودند که بتوانند شرایط را در بهترین حالت ممکن برای این هنرمند و خانواده‌اش مهیا سازند و قطعاً باید از زحمات آن‌ها به شکلی ویژه تقدیر نمود. افرادی چون مهدی کُرد، پیمان عیسی‌زاده، انوشیروان تربتی، عباس کُرد، محمد علیزاده، روزبه نعمت اللهی، شهرام شکوهی، یاحا کاشانی، میلاد ترابی، محمد حسین توتونچیان، محمود گل محمدی، امید جهان، پرسنل بیمارستان بهمن، دکتر حسن توکلی و... .

نکته ی مهمی که خانواده و نزدیکان پاشایی به آن تأکید داشتند این بود که هواداران این هنرمند فقید و سایر مخاطبین، از حضور جلوی درب بیمارستان بهمن اکیداً خودداری کنند.

مراسم تشییع پیکر این موزیسین محبوب، صبح روز یکشنبه 25 آبان 1393 از مقابل تالار وحدت تهران انجام خواهد شد.

 سایت «موسیقی ما» ضمن تسلیت به خانواده پاشایی و دوستداران این خواننده و البته جامعه موسیقی کشور، ازدرگاه خداوند منان برای این هنرمند که خاطرات زیبایی را در ذهن خیلی‌ها با صدایش به ارمغان آورد، آرزوی آرامش و آمرزش دارد.

جوک های متن دار کوتاه و بلند جدید

جوک های متن دار کوتاه و بلند جدید



آدما زود نیمه گم شدشونو پیدا میکنن،
ولی من هنوز نتونستم لنگه جورابمو پیدا کنم !
یا مشکل از منه،یا مشکل از انسانهاست،یاهم دنیا ویروس داره

    ***************************
مورد داشتیم یارو شب عروسیش ب زنش گفته از صبح مثه سگ دنبال کارای عروسی بودم خستم میخوام بخوابم لقد ک نمیزنی؟

       ***************************

دخترا دقت کنین من نمیگما شکسپیر میگه :
اگه دختر از پسر قشنگتر بود قطعا برایش لوازم آرایش نمی ساختند.”
پسرا پرچمو دیروز با سفینه روسی فرستادن مریخ.حالشو ببرین.^_^

    ***************************

می دونین وقتی حیوون ها گرسنه می شن چکار می کنند؟
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
. غذا می خورن

خب کاری ندارین من برم سراغ اکتشافات بعدی ام

 
    ***************************

شوهر دوستم ساعت دو شب بهش اس داده:عشقم الان که این پیامو مینویسم اشک از چشمام سرازیره.دلم برات تنگ شده.یکشنبه باید برم تهران.دوام بیارم خوبه.
حالا جواب دوست من:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لب تابم میبری؟!
من جای شوهرش بودم با تریلی از روش رد میشدم.بی شعور بی احساس

    ***************************



 

ادامه مطلب ...