نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ماه


اس ام اس و جوک خنده دار مرداد ماه










از بعضیا میپرسی اسم بچه تونو چی گذاشتید ؟

یه چیزی میگن که مجبور میشی بعدش بپرسی به سلامتی حالا دختره یا پسر !؟

.

.

.

لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟

گفت: از بی ادبان

گفتند: قبل از اینکه ادب بیاموزی از کجا تشخیص دادی اونا بی ادبن؟

گفت: خب دیگه خفه شین !

.

.

.

تا حالا دقت کردین کسایی که خروپف میکنن ،  زود تر خوابشون میبره !؟

.

.

.

گاهی انقد تو کارام “دس دس” میکنم

که یهو اطرافیانم پا میشن شروع میکنن رقصیدن !

.

.

.

امسال نمایشگاه کتاب نرفتم ، خودم تو خونه سیب زمینی سرخ کردم خوردم !

.

.

.


 

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی ، پیامک فلسفی مرداد ماه


اس ام اس فلسفی ، پیامک فلسفی مرداد ماه




گاهی وقت ها “سکوت” بهترین حرف و “نبودن ” بهترین حضور است . . .

.

.

.

پیامک فلسفی

کسانی هستند که از خودمان می رنجانیم

مثل ساعت هایی که صبح، دلسوزانه زنگ می زنند

و در میانِ خواب و بیداری، بر سرشان می کوبیم

بعد می فهمیم که خیلی دیر شده . . .

.

.

.

اس ام اس فلسفی

هنر انسانهای بزرگ این است که

به دشواری کار نمی اندیشند

بلکه به عظمت آنچه خواهند یافت فکر میکنند . . .

.

.

.

ســه چـــیـز خــیـلی ســـخـت اسـت :

فــــــولاد

الــــمـاس

و خــــویــشـتن شــنـاسی  . . .

.

.

.

جملات زیبا

ﺣﺘﯽ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﻣﻌﺘﻘﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﻗﺒﻞ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪﻩ ﻭ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﯿﺴﺖ

ﻣﻮﻗﻊ ﺭﺩ ﺷﺪﻥ ﺍﺯ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺩﻭ ﻃﺮﻑ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ . . .

.

.

.


  ادامه مطلب ...

دلنوشته های عاشقانه و تاثیر گذار احساسی


دلنوشته های عاشقانه و تاثیر گذار احساسی






بیا قرار بگذاریم هر چند شنبه
در خوابی
خیالی
… جایی

یک دلِ سیـر
هم را ببینیم

افشین صالحی

*

*

*

گفتی که : می بوسم تو را گفتم تمنا می کنم
گفتی که : گر بیند کسی ؟ گفتم که : حاشا می کنم

گفتی: ز بخت بد اگر ، ناگه رقیب آید ز در ؟
گفتم که : با افسونگری ، او را ز سر وا می کنم

گفتی که : تلخی های من گر ناگوار افتد مرا
گفتم که: با نوش لبم ،آنرا گوارا می کنم

گفتی : چه می بینی بگو در چشم چون آیینه ام ؟
گفتم که : من خود را در او عریان تماشا می کنم

گفتی که : از بی طاقتی ،دل قصد یغما می کند
گفتم که : با یغماگران ، باری مدارا می کنم

گفتی که : پیوند تو را با نقد هستی می خرم
گفتم که : ارزان تر از این من با تو سودا می کنم

گفتی : اگر از کوی خود ، روزی تو را گویم برو؟
گفتم که: صد سال دگر امروز و فردا میکنم

گفتی : گر از پای خود، زنجیر عشقت وا کنم
گفتم : ز تو دیوانه تر ، دانی که پیدا می کنم

*

*

*

درست نمی دانم ! ولی .. می گویند:

حوا بود که سیب را تعارف کرد!

و چرا آدم خورد ؟؟

ساده نبود … عاشق بود …

نمی دانم ! اما…

حوا برایش با ارزش بود .

باارزش تر از بهشتی که میگویند مفت از دست داد …

*

*

*

ای رفته ز دل ، رفته ز بر ، رفته ز خاطر
بر من منگر تاب نگاه تو ندارم

بر من منگر زانکه به جز تلخی اندوه
در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم

ای رفته ز دل ، راست بگو !‌ بهر چه امشب
با خاطره ها آمده ای باز به سویم؟

گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواه
من او نیم او مرده و من سایه ی اویم

سیمین بهبهانی

*

*

*


 

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک های زیبای عاشقانه



اس ام اس و پیامک های زیبای عاشقانه








با تمام احترامی که برا “شما” قایلم اما “تو” رو دوست دارم . . . !

.

.

.

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم / اصلاً به تو افتاد مسیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم / یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

خاموش مکن آتش افروخته ام را / بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم . . .

.

.

.

امشب قرص هایم آلزایمر گرفتند ، یادشان رفته که خواب اورند نه یاد آور . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟

مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟ منم بگم دیوونشم  . . .

.

.

.

باور کن ، “من” تنهاترین ضمیر دنیاست و “او” خوشبخت ترین ضمیر دنیا !

چون “تو” را دارد

.

.

.


  ادامه مطلب ...

کد آهنگ های پیشواز ایرانسل از حامی ، آلبوم یک لحظه عاشق شو

کد آهنگ های پیشواز ایرانسل از حامی ، آلبوم یک لحظه عاشق شو





آهنگ هــا : با من حرف بزن ، پرواز ممنوع ، تقویم ، تماشایی ، یک لحظه عاشق شو

دست خودم نیست ، دیوونگی ، طلایه دار ، گلایه ای نمی کنم ، همچون سرو ، خواب سیاه


 

ادامه مطلب ...

اس ام اس ها و دل نوشته های خسته و جملات بریدن از زندگی


اس ام اس ها و دل نوشته های خسته و جملات بریدن از زندگی








گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را ، لطفا نگوید کسی “دوستم داشته باش”

این یک قلم جنس را نداریم … تمام شد … من تعطیلم !
.
.
.
پـــایــیـــز اســـتـــ ؛
انـــار نیــســتــم کــه بــرســم بــه دســـتــهــای تـــو
بــرگـــم…
پــر از اضـــطـــرابــ افـــتـــادنــــم
.
.
.
نـــه نمیــــدانــــی!
هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد
پشتــــــــ ایـن چهــــره ی آرام،
در دلــــــــــم چــه مـی گـذرد!
نـــه نمیــــدانــــی!
هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد
ایـــن آرامــش ظــاهــر و ایــن دل نــا آرام
چقــــدر خستـــــــه ام میـــکنــد…!
.
.
.
چقدر غریب !
هیچکس انگار هوای هیچکس را نمیکند!
یخ کرده زمین از بی هوایی …
.
.
.
هر روز میمیرم
هر روز میشکنم
هر روز میگریم
هر روز میـ …
روزها تکراریست یا افعال من ؟!
خسته ام از این میـ … ها…
.
.
.


  ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک خنده دار باحال

اس ام اس و پیامک خنده دار باحال






گاهی کسی را دوست داریم اما او نمیفهمد

گاهی کسی ما را دوست دارد اما ما نمیفهمیم

خلاصه یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم ! :))

.

.

.

پشه ها قبل از اینکه لامپ اختراع بشه دور چی جمع میشدن؟ خب برن همونجا

.

.

.

عینک نمی زد که نگن عینکیه

یه روز چاله ی جلوی چشمش رو ندید و خورد زمین؛ از اون روز به بعد چلاق صداش میزنن !

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه که خواهرم اسمش سحر باشه

توی ماه رمضون صداش کنیم

سحر، سحره

 تا سحره پاشو سحری بخور سحر !

.

.

.

هربار به خودم میگم امشب یه شام سبک میخورم

ولى یه ندایى از اعماق وجودم خودش زنگ میزنه پیتزا سفارش میده !

.

.

.


  ادامه مطلب ...