نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

جملات از دلنوشته های زیبا و عاشقانه های ناب

جملات از دلنوشته های زیبا و عاشقانه های ناب




پشت حرف های یک مرد
پشت نوازش ها
سرزنش ها
پشت تمام نگاه های معنی دارش
پشت سکوتش
پشت لبخند های پراز رازش
عشقی است پنهان تر از محبت زنانه
.
.
.
رابطه منو عشقم
مثل چای وشکر میمونه
هر چی بخواهی بهمش بزنی
ما بیشتر قاطی میشیم
بعله اینجوریااست
.
.
.
زندگی را دوست دارم چون با یادش سپری میشود
خواب و رویا را دوست دارم چون با بودن او شیرین میشود
مهربانی را دوست دارم چون او اینگونه است
این جملات را دوست دارم چون به یاد او می افتم
او تنها رویای من است
.
.
.
تا نگاهم میکنی
دلم سریع “حمد و سوره” میخواند
بیچاره می فهمد،
فاتحه اش خوانده است !
.
.
.
یکی باید باشد
یکی که آدم را صدا کند
به نام کوچکش صدا کند
یک جوری که حال آدم را خوب کند
یک جوری که هیچکس دیگر بلد نباشد
یکی باید آدم را بلد باشد
.


 
ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس خنده دار و نوشته های از ته خنده

جدیدترین اس ام اس خنده دار و نوشته های از ته خنده 




ملت از بیرون زنگ میزنن واسشون غذا بیارن
اونوقت من باید از بیرون زنگ بزنم
که غذامو نخورین توروخدا الان میرسم
.
.
.
خسته ام
مثل عمه ای که ۲۰ تا برادرزاده داره
.
.
.
الان تو ایران
هر کی یه دست لباس نو میخره
مدل میشه
.
.
.
تو باشگاه آب بخوری
یکی پیدا میشه میگه :
داری اشتباه آب میخوری
.
.
.
اسکار بهترین فیلمنامه اهدا میشه به :
مسیجت رو همین الان دیدم
.
.
.
بابام اومده میگه چرا این سشوار باد نداره
منم گفتم لابد پنچر شده
الان داریم میریم دکتر که سشوارو از تو حلقم بیاره بیرون
.

 

ادامه مطلب ...

تزینات جدید دورچین غذا

تزینات جدید دورچین غذا به شکل هندوانه



تزئین زیبای دورچین غذا به شکل هندوانه

با روش زیر سفره های تان را زیباتر کنید.

مواد لازم :
فلفل دلمه ای
گوجه فرنگی در سایز کوچک
پنیر خامه ای
دانه خرفه

  ادامه مطلب ...

عاشقانه جدید دکلمه ای زیر باران

عاشقانه جدید دکلمه ای زیر باران



 بی تا امیری» متولد 1361 شهربابک کرمان و دانش آموخته رشته مهندسی برق است.

نام شعر : زیر بارانی که نیست

 

در خیالات خودم, در زیر بارانی که نیست
می رسم با تو به خانه، از خیابانی که نیست


  ادامه مطلب ...

معمای جالب جدید مساحت رنگ ها

معمای جالب جدید مساحت رنگ ها



به سه شکل بالا نگاه کنید، مساحت بخش رنگی در کدامیک از شکل ها، بیشتر از بقیه است؟

 

°°°
°°°

°°°

°°°

°°°

°°°

  ادامه مطلب ...

متن غزل زیبا با عنوان خیانت



غزل زیبای زیر سروده رضا کیاسالار است که مطمئنا از خواندن آن لذت خواهید برد:

دلشوره ام گرفته مبادا تو با یکی . . .
میمیرم از تصور اینکه تو را یکی . .
 
هی فکر میکنم که تو داری چه میکنی
ناخن درست میکنی و مو، برای کی
 
ترجیح میدهم که نخوابم از این به بعد
کابوس دیده ام که بله، بین ما یکی . . .
 
وقتی که زنگ میزنی آشفته میشوم
من را تو اشتباه گرفتی به جای کی
 
دست خودم که نیست، عزیزم، خودت ببین
هر وقت پا گذاشته ای هر کجا، یکی . . .
 
هی حرص و قرص میخورد و دود میشود
هم پای واژه واژه ی این سطرها یکی

جشن تولد غمناک مرتضی پاشایی بر سر مزارش

جشن تولد غمناک مرتضی پاشایی بر سر مزارش


جشن تولد غم انگیز مرتضی پاشایی سر مزارش در بهشت زهرا طرفداران مرحوم مرتضی پاشایی همچنان به یاد وی هستند. مرحوم مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان در سال ۹۳ چشم از جهان فرو بست. حالا بستگان این خواننده جوان بر سر مزار وی واقع در بهشت زهرا تهران مراسم جشن تولد مفصلی را برای این خواننده محبوب گرفتند.

 

در این مراسم تعدادی از مخاطبان آثار پاشایی که اغلب جوان بودند در مراسم حاضر شدند. جالب است که یک کیک تولد بزرگ که تصویری از پاشایی روی آن به چشم می خورد هم برای تولد تدارک دیده شده بود. مرتضی پاشایی در آبان سال قبل و بعد از ماهها ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.



  ادامه مطلب ...