نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

اس ام اس خنده دار تیر ماه ۹۱


اس ام اس خنده دار تیر ماه ۹۱






ﺑه یارو ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻭﺭﺕ ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻣﻴﺮﺳﻪ؟

ﻣﻴﮕه ﺁﺟﺮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﻄﺮﺡ ﻧﻴﺴﺖ !

.

.

.

یارو تصادف میکنه بی هوش میشه میبرنش بیمارستان

بعد از یه مدت به هوش میاد میگه : مثله اینکه تو بهشتم ؟!

زنش میگه : کوری نمیبینی نشستم کنارت !؟ :D

.

.

.

اس ام اس خنده دار تیر ماه ۹۲

خـــاطــرات هـمـه دخــتـرا شـبــیـه بـه هـمـه

فـقـط اسـم پـسـراش بـا هـم فـرق مـی کـنـه ! :))

.

.

.

رفیقم میخواد بره حج

بهش میگم سوغاتی برامون چی میاری ؟

میگه اگه جریان ول کردن مغازه ها موقع نماز واقعیت داشته باشه

واسه همه تون همه چی میارم ! :))

.

.

.

پیامک خنده دار

زیر دستاتونُ راضی نگه دارید

یه قانونی هست که میگه :

یه آبدارچی وقتی که باهات قهر میکنه ، چایی‌تو قطع نمیکنه ، توش میش*اشه !

.

.

.

  ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)


اس ام اس و پیامک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)






ولادت باسعادت سرو باغ احمدی، آینه ی محمدی

حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان مبارک باد . . .

.

.

.

پیامک روز جوان

از نسل حیدری و دلاورتر از تو نیست

یعنی پس از علی علی اکبرتر از تو نیست

منطق قبول داشت که با خلق و خوی تو

شخصی میان خلق پیمبرتر از تو نیست

میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام مبارک باد

.

.

.

تا می توانی جوانی کن و جوان باش اما یادت نرود که درگذشت زمان را چاره ای نیست

که درمان کند و این ناچاری به خاطر این است که قدر جوانی ات را بدانی . . .

.

.

.

اس ام اس روز جوان

گمانم لیلی حسن قدم از قلزم رحمت

برای رحمه للعالمینش گوهر آورده

کمال نهضت خونین عاشوراست شادی کن

که پیک خوش خبر یک مژده از جان پرور آورده

میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام مبارک باد

.

.

.

بارالها، مخواه که شکوفه های جوانی ام، پرپر شوند؛

پیش از آنکه از جبرئیل به تو نزدیک شده باشم!

.

.

.

  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه تیر ماه ۹۲


اس ام اس عاشقانه تیر ماه ۹۲






نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو

چشم های خسته و پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو

آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو . . .

.

.

.

بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت فقط یک شماره ی خاموش است . . .

.

.

.

توضیح نمی خواهد

تمام خواهش من یک جمله کوتاه است:

دلی که به تو سپرده ام ، به غم مسپار . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

چه لحظه درد آوریه

اون لحظه که میپرسه : خوبی ؟

بغض تو گلوت میپیچه

۵ خط تایپ میکنی ، ولی به جای ارسال

همه رو پاک می کنی و می نویسی :

خوبم مرسی تو خوبی ؟

.

.

.

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم

بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم

گر مستی چشمان سیاه تو گناه است

من طالب آن مستی و خواهان گناهم . . .

.

.

.

  ادامه مطلب ...

داستان زیبای “دسته گل”

داستان زیبای “دسته گل”


از دوازده سالگی هر سال روز تولدم یک دسته گل یاس سفید بسیار زیبا برایم فرستاده می شد ، بدون این که نام و نشانی از فرستنده داشته باشد . مدت ها برای پیدا کردن فرستنده تلاش کردم ، حتی به گل فروشی ها هم زنگ زدم ، اما بی فایده بود !

به هر حال این روند هر سال ادامه داشت . در تمام این مدت از زیبایی کار و محبت فرستنده خوشحال بودم و همیشه در تخیلاتم تلاش کردم حدس بزنم که فرستنده کیست . قسمتی از شادترین لحظات زندگی ام در رویای آن فرد سپری شد . آن انسان پُر شور و شگفت انگیز ، اما خجالتی و یا عجیب و غیر عادی که حاضر نبود هیچ نام و نشانی از خود بگذارد . در نوجوانی تصور می کردم فرستنده ممکن است پسری باشد که دوستم دارد و یا کسی که دوستش دارم و یا کسی که او را نمی شناسم ، اما او کاملاً متوجه من است . مادرم هم غالباً در این حدس زدن ها به من کمک می کرد از من می پرسید :
” دخترم خوب فکر کن ، آیا کسی بوده که تو به او محبتی کرده باشی و او از این راه بخواهد قدرشناسی خود را نشان دهد . ”


 

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار تیر ماه ۹۲

اس ام اس خنده دار تیر ماه ۹۲




تو خونه ما هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدنه

دیر که میشه لامصب بابام با شاتگان، مامانم با اره برقی انتظارمو میکشن !

.

.

.

لعنت به اون پشه ای که همه جارو ول میکنه

مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی میکشه دور میزنه میاد بیرون

اینا از بن لادنم وحشی ترن !

.

.

.

خیلی جالبه

مانیتورمو تمیز کردم

انگارهمتون رفتید حموم !

.

.

.

یارو تو باشگاه یه ساعت پیدا میکنه میگه : این ساعت آبی زیمنس مال کیه ؟

یه آقایی میگه مال منه

غضنفر میگه نشونی شو بده. یارو میگه :آبی زیمنس !

 میگه : دهه ! اینا رو که خودم گفتم داداش ! تو اصلا بگو ساعت چنده؟!

.

.

.

بعضیام هستن فک می کنن کین ، نه عموو !

من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم

چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم !

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس و دل نوشته های جدید دل گرفته و غمگین



اس ام اس و دل نوشته های جدید دل گرفته و غمگین







دلــــم به حال “مــا” می سوزد ، که “من و تو”
خیلی وقت است تنهایش گذاشته ایم . . .
.
.
.
کابوس امشبم شده ای تو ؛
دوم شخص مفردی که زمزمه ی دوستت دارم را در گوشم نجوا میکرد
و حال میگوید برو …
تک فعلی که هیچگاه انتظار شنیدن صیغه ی امرش را نداشتم !
.
.
.
جمله “بی تو میمیرم” را هیچوقت باور نکن …
من بی تو هنوز زنده ام ،
زنده ای که روزی هزار بار آرزوی مرگ دارد !
.
.
.
گریــــــه شاید زبان ضعـــف باشد
شاید کودکــانه ، شاید بی غــرور
اما هر وقت گونه هــــایم خیس می شـــود
می فهمــــم نه ضعیفم ، نه کودکم ، بلکه پر از احساســـم …
.
.
.
از اینکه به اطاقم بیایی و در را باز کنی
هراس ندارم
فقط
قبل از آمدن تماس بگیر
شاید کمی پیر شده باشم
.
.
.

 

ادامه مطلب ...

آیا میدانید جدید خنده دار و جالب

آیا میدانید خنده دار و جالب





آیا میدانید: اگر سر پرگار گیج برود بیضی می‌کشد!؟

آیا میدانید: جاده چالوس از خود چالوس معروف تره!؟

آیا میدانید: نه کوه به کوه می رسه ، نه آدم به آدم !؟

آیا میدانید: ته خیار سرشار از ویتامین حقیقت است ؟

آیا میدانید: روغن مار ۱۰۰% گیاهی به فروش میرسد !؟

آیا میدانید: اگر تانک رو تو دنده روشن کنین، شلیک میکنه!؟

آیا میدانید: ته بستنی قیفی میهن تکه ای از بهشت است !؟

  ادامه مطلب ...

جدیدترین ترول ها و عکس های خنده دار

جدیدترین ترول ها و عکس های خنده دار


t2


 

ادامه مطلب ...

دوبیتی ها و پیامک های تبریک میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز

دوبیتی ها و پیامک های تبریک میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز



http://3ali3.com/wp-content/uploads/2013/06/veladat-3.jpg


چهارم شعبان
روز شکفتن گل معطر ابالفضل (ع) بر شاخسار اهل‏بیت (ع) مبارک باد
.
.
.
فرزند على حیدر کرار ابوالفضل
و ز حلم و ادب سَرْوَرِ اخیار ابوالفضل
اى ماه بنى هاشم و مصداق فتوت
گشتى پدر فضل به ادوار، ابوالفضل
ولادت حضرت عباس(ع) مبارک باد
.
.
.
جانباز ، با لبخند زخم خویش ، خاطرات خفته عباس ( ع ) را در کربلا بیدار می کند
ولادت حضرت ابوالفضل ( ع ) و روز جانباز مبارک باد
.
.
.
میلاد اباالفضل(ع)، ماهتاب شب های غریبی حسین(ع)
و اسوه باشکوه جانبازی مبارک باد . . .
.
.
.
عباس(ع) آمد تا برادری را معنا کند، وفا را شرح دهد
ایثار را الگو باشد، شجاعت را تفسیر کند و دلاوری را مصداقی والا گردد.
ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس بر شما مبارک
.
.
.
جانم به فدای تو، ای ماه بنی هاشم
قربان وفای تو، ای ماه بنی هاشم
ای عبد مطیع حق، حق داده تو را رونق
این است جزای تو، ای ماه بنی هاشم
میلاد حضرت عباس(ع) مبارک باد
.
.
.

  ادامه مطلب ...