نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

بهترین و جدیدترین جملات بارانی پاییز 94

اس ام اس ناب و جدید لحظات بارانی



دلم به عظمت باران برایت دلتنگی میکند… ؛
امروز عجیب؛
بی واژه؛
بی حصار… ؛
می خواهمت
.
.
.
باز باران آمد
از هوا یا ز دو چشم خیسم؟
نیک بنگر!
چه تفاوت دارد . . .
.
.
.
کاش نامت باران بود
آنوقت تمام مردم شهر هم
برای آمدنت دعا می کردند …!
.
.

دِلِ مَـــــن
کُــــلــبـــۀ بـــارانــیـستـــــــ
وَ تُـــــو ،
آن بـــارانِ بــــی اِجــــازهِ ای ؛
کِــــه نـاگــــهــــان دَر اِحــســــاسِ مَـــــــن ،
چِـــکِّــــــه مـــــی کُـــنــــــی
.
.
.
به باران سپرده ام
وقت آمدنت
هوای کوچه را داشته باشد
گوشم به زنگِ در است
مبادا آهسته بیایی!
.
.
.
تـــو
این روزهــا
برایـم حکم باران را داری..
درست وســط کـویـر،
همون قدر زندگی بخش
همون قدر مــحــال!
.
.
.
باران که بند بیاید
تازه خاطره شروع می کند به چکه کردن…!!
نمک روی زخم ست بارانی که بی تو ببارد!!
.
.

 

ادامه مطلب ...

اسمس جدید و ناب سوزناک محرم 94

اسمس جدید و ناب سوزناک محرم 94




عالم همه قطره اند و دریاست حسین
خوبان همه بنده اند و مولاست حسین
عزاداریتان مقبول

*

*

*

در کلاس عاشقی عباس غوغا می کند
در دل هر عاشقی عباس مأوا می کند
هر کسی خواهد رود در مکتب عشق حسین
ثبت نامش را فقط عباس امضا می کند

*

*

*

قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضاء ندارد

*

*

*

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم

*

*

*

اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خون خدا کرد

*

*

*

رای باغبان یاس آفریدند
علی را أشجع الناس آفریدند
وفا داری و مردی و شجاعت
یکی کردند و عباس آفریدن

*

*

 

ادامه مطلب ...

طنز نوشته جدید و ناب پاییز 94

طنز نوشته جدید و ناب پاییز 94




یچی لذتبخش تر از این جمله برای یه دختر موقع خرید لباس نیست:
فروشنده: سایز شما رو باید از تن مانکن دربیارم !
.
.
.
یه دختر خوشکلو تو خیابون دیدم داشت دعوا میکرد
رفتم کمکش بعد کلی زد و خورد
گفتم زن رویاهام همینه
عزیزم اسمت چیه
برگشت گفت جمال
به جونه خودم پسر بود
بابا یه علامتی چیزی نصب کنین ما الکی دل نبندیم !
.
.
.
داف مافا و به ارواح جدم نیستی درحدما بشتابید !
مانتو مدارس رسید
.
.
.
من هروقت میرم اینستاگرام
حس میکنم با پیکان رفتم نیاوران
از بس که ملت همه شاخ و خفن و خوشگلن
این وسط فقط من نارگیلم !
.
.
.
یکی از فانتزیام اینه که
یه بار کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل بشن به جز ابتدایی !
.
.
.
من از وقتی به دنیا اومدم تا هنوزم
دمپایی دسشوییمون سایزم نشده
.

 

ادامه مطلب ...