نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

آیا میدانستید قشنگ و جالب روز

آیا میدانستید قشنگ و جالب روز



آیا میدانستید که ریحان خاصیت ضد پیری دارد ؟

آیا میدانستید که زنان زودتر از مردان یخ می زنند ؟

آیا میدانستید که گردو با چربی های ناسالم میجنگد ؟

آیا میدانستید که اجداد خفاش ها موش ها بوده اند ؟

آیا میدانستید که پاندا هنگام تولد صورتی رنگ است ؟

میدانستید در هر دقیقه آمریکا ۱۲۰ سلاح میسازد؟

آیا میدانستید چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه

ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه !؟

آیا می‌دانستید که  گربه قادر به تشخیص مزه شیرین نیست؟

آیا میدانستید خوک ها به لحاظ فیزیک بدنی قادر به دیدن آسمان نیستند ؟

ایا میدانید بزرگترین گل جهان فلوزیا نام دارد ؟


 

ادامه مطلب ...

جوک و اس ام اس خنده دار


جوک و اس ام اس خنده دار





رتبه کنکور دختر عموم رو واسش اس ام اس کردن

اومده میگه : نمیدونم کی واسم شارژ ایرانسل فرستاده !!

.

.

.

یه مدل بی شعورم داریم که وقتی باهاش مشورت میکنی در آخر میگه :
نمیدونم والا هرطور خودت می دونی

.

.

.

این خارجیا

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

یه قاشق شکر میریزن تو قهوه بعد نیم دور میچرخونن میذارن کنار یعنی که چی؟
من صبحا نیم ساعت فقط هم میزنم، بازم وجدانم راضی نمیشه

.

.

.

کیه؟ کیه؟ کیه؟

کیه؟…………کیه؟

کیه؟

واکنش اعضای خانواده وقتی شما تلفن وجواب می دی

(نمیذارن نفست بالا بیاد)

.

.

.

خدایااااااااااا. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اخه چرا من اینقدر خوشگلم؟!
عمه ،عمه، بیا اینا کارت دارن …!

.

.

.


  ادامه مطلب ...

داستان آموزنده و جالب “اثرات قرآن”


داستان آموزنده و جالب “اثرات قرآن”







یک مسلمان سالخورده، بر روی یک مزرعه در کوهستانهای “کنتاکی شرقی”(یکی از ایالت های آمریکا) همراه با نوه جوانش زندگی می کرد. پدربزرگ هر صبح زود بر روی میز آشپزخانه می نشست و قرآنش را می خواند.
نوه اش تمایل داشت عین پدربزرگش باشد و از هر راهی که می توانست سعی می کرد از پدربزرگش تقلید کند.
یک روز آن نوه پرسید: پدربزرگ، من تلاش می کنم که مثل شما قرآن بخوانم اما آن را نمی فهمم و آنچه را که من نمی فهمم، سریع فراموش می کنم و در نتیجه آن کتاب را می بندم.چه کار باید انجام بدهم که آن قرآن را خوب بخوانم؟
پدربزرگ به آرامی از گذاشتن زغال سنگ در کوره بخاری دست کشید و جواب داد:این سبد زغال سنگ را داخل رودخانه بگذار و برگشتنی برای من یک سبد آب بیاور!
آن پسر انجام داد آنچنانکه به او گفته شده بود، اما همه آب به بیرون نشت می کرد قبل از اینکه او دوباره به خانه بیاورد.


  ادامه مطلب ...

اس ام اس لاو و دوست داشتن

اس ام اس لاو و دوست داشتن






باور کن

من” تنهاترین ضمیر دنیاست و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا

چون “ تو ” را دارد . . .

.

.

.

زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

.

.

.

ﻫﻤــــﻮﻥ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ

ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ 

ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ 

ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . . .

.

.

.

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .

.

.

.

بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت 

این قدر که امیدوارم می کنند ، به زندگی . . .

.

.

.


 

ادامه مطلب ...

مطالب خنده دار و طنز تابستونی و گرما

مطالب خنده دار و طنز تابستونی و گرما







تابستونه هوای پشت بام شب پر ستاره

/ به آدم میدهد عـمر دوباره

او زیباتر از هر سرزمین است /

بهشت دنیوی گویند همین است

*

*

*

آری تابستان است فصل محبت من به تو

نگاه گرم من به تو

لذت بخش عرق شرم تو

هدیه تابستان عشق من به تو

*

*

*

تو این گرما بیا دیوونه گردیم /  تو حوض آب یخ وارونه گردیم

*

*

*

هوا خیلی گرمه دارم خفه میشم کاش تو اینجا بودی.

.

.

لااقل دو تا جک واسمون میگفتی یخ میکردیمپ

*

*

*


 

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک آخر خنده و جالب

اس ام اس و پیامک آخر خنده و جالب ...




بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه

منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند

یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!

*

*

*

ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭘﺪﺭ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﻘﺼﺮ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﻭﻟﯽ ﺍﮔﻪ ﭘﺪﺭ ﺯﻥ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﻨﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻘﺼﺮﯼ!

پیام اخلاقی سریال مادرانه

*

*

*

بابام رفته مسافرت، هر شب ساعت ۲ اس ام اس می زنه بهم:

پاشو کولر رو خاموش کن!

*

*

*

یه روز بابا اسفنجی میره مصاحبه جلو جنسیت مینویسه سایر موارد :دی

*

*

*

احترام پدرم به حریم خصوصی به این صورته که

اول در رو باز میکنه٬ بعد طی همون فرایند باز شدن در٬ همزمان چند ضربه ای هم به در میزنه !

*

*

*


 

ادامه مطلب ...