نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

پیامک متنی و دلنوشته جدید وِیژه عید فطر

پیامک متنی و دلنوشته جدید وِیژه عید فطر




تا ز رویت گرفته ام روزه
جز به یادت نکرده ام افطار
چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانی
اللهم عجل لولیک الفرج

*

*

*

بر ملک دلم روی تو خورشید شود /  بر جان و دلم عشق تو امید شود

می نوش یکی جام سلامت ای دوست / خوش باشی و هرروز توچون عید شود . . .

*

*

*

کوتاهی دستانم را به بلندی ستاره های اجابت برسان
عید سعید فطر مبارک

*

*

*

عید صیام آمد و ماه صیام رفت /  لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد /  گرد غم گناه ز جان عوام رفت

*

*

*

عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

عید فطر پاداش  افطارهای خالصانه و بجاست

عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است

*

*

*

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد / هلال ماه به دور قدح اشارت کرد
ثواب روزه و حج قبول آن کسی برد / که خاک میکده عشق را زیارت کرد . . .

*

  

*

*

خدایا

سی شب به تو التماس کردم / این لحظه جواب طالب ام من

خواهی بنواز و خواه رد کن/احسان و عتاب طالب ام من  . . .

 


*

پیامک جدید عید فطر 93

*

*

عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس
بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .

*

*

*

ای ماه صیام ارچه مرا خود خطری نیست‌ /  حقا که مرا همچو تو مهمان دگری نیست‌

ای داده به باد این مه بابرکت و باخیر / مانا که‌ت از این آتش در دل شرری نیست‌ . . .

*

*

*

عید آمدو خنده به لبان شد / با ساز دلم شاد وروان شد
مستانه زدم سوی تو آهنگ / دوستانه دلم به آسمان شد . . .
عید فطر مبارک

*

*

اس ام اس جدید عید فطر

*

برای خسته ی بد حال بوسه ای بفرست

به جای فطریه امسال بوسه ای بفرست

میار هدیه که بسیار دست و پاگیرست

هلاک آن دو لبم ، حال بوسه ای بفرست

 

*

*

*

خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین
خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر
خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت
خداحافظ ماه شب های نورانی قدر

*

اس جدید عید فطر

*

*

مژده که رسید دعوت دوست

مهمانی دوست وه چه نیکوست

عید رمضان بهار جان هاست

جانی که چنان علی خدا جوست

*

*

*

منّ شوال علینا / و حقیق بامتنان

جا باقصف و بالعز /  فو تعزید القیان

او فی الاشهر لی / ابعدها من رمضان

معنی :

ماه شوال بر ما منت گذاشت، پس سزوار سپاس است.

با شادی و نغمه بانوان آمد. با‌وفاترین ماهها برای من،

همان دورترین آنان از رمضان می باشد.

*


عیدفطر 93

*

*

این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نماییم

*

*

*

روی انتباع رمضان خط مشکی مکشید / روی آن را نور از دل بکشید

آمد آن عید که بودی منتظرش / هر چه خواهی به خدا گو بلند است کرمش

فطر آمد و فطریه ما چه شد یا رب / فطریه ما دیدن روی منجی است یا رب

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.delane.blogsky.com

سلام سلام. بسیار هم خوب و عالی ...
عیدت مبارک

سلام ...خواهش...عید شماهم مبارک دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد