نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

متن و جمله های زیبای عاشقانه و دلتنگی

متن و جمله های زیبای عاشقانه و دلتنگی




بیا قسمت کنیم بوسه را
تو لبهایت را بیاور من جانم را
قول می دهم کسی مدیون نشود…!

*

*

*

به کجا می نگری ؟ بودنت تنها نیست،
تو خدار را داری و من آرامش چشمان تو را . . .

*

*

*

تو که باشی بس است
مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

*

*

*

الهی برسد شبی که گوش تلفن کر
دوستت دارم را در گوش خودت بگویم..!

*

*

*

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

*

*

*

تکثیر ﺗﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪگیم ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ نمی ﺷﻮﺩ !

*

*

  

*

بالاترین آرزویم برایت این است :
حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . . .

*

*

*

خیلی دلتنگت شده ام
اما نمیدانم خیلی راچگونه
بنویسم که “خیلی” خوانده شود……!

*

*

*

بزرگترین آرزوی من کوچک ترین نگاه توست
بزرگترین غم من آخرین نگاه توست

*

*

*

 شکست خوردم..!
با فتح شهری که تو
در آن نبودی …!!!

*

*

*

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

*

*

*

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو
بر روی پیشانی ام نوشته شده
تو باید باشی تا با لبهایت
آن را برای من رقم بزنی . . .

*

*

*

درون سینه ام صد آرزو مرد
گل صد آرزو نشکفته پژمرد
دلم بی روی او دریای درد است
همین دریا مرا در خود فرو برد

*

*

*

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را
قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

*

*

*

تـــــــــــــو
تمام الفبا می شوی
و مـــــــــن
دوباره باید یاد بگیرم
که چطور
می شود نوشت….!

*

*

*

یک صندلی نزدیک تر به تو نشستن
چند قدم بیشتر با تو راه رفتن
خوشبختی
کوچکترین لحظه های حضور توست !

*

*

*

 

دلتنگ روزهایی هستم
که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

*

*

*

تو را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت
تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی ، با دل خود ، نه با آرزوی من

*

**

*

از تو که حرف می زنم
یک جور خوبی
حال من بد می شود …!

*

*

*

در جهان هرگز مشو مدیون احساس کسی.

تا نباشد در جهان عمرت گروگان کسی.

 

*

*

*

طی یک عملیات ایثار گرانه امشب می خوام فدات شم !

*

*

*

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد