نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

سری جدید مجموعه اسمس های طنز

متون و اس های جالب و خنده دار روز

سری جدید مجموعه اسمس های طنز




پیامک شوهر به زن :

نترس ، من از پله های اداره افتادم و خانم جهانپور ، من رو که بیهوش بودم رسوند بیمارستان

الان بهوش اومدم ، احتمال خونریزی مغزی هست پای چپ و دنده راستم شکسته .

زن : خانم جهانپور کیه ؟؟؟

.

.

.

مورد داشتیم دخدره پارک دوبل کرده ازش تست دوپینگ گرفتن

.

.

.

بعضیا رو باید ورداری ببری روانپزشک بگی :

دکتر اینو میبینی ؟ بی زحمت واسه اطرافیانش قرص آرام بخش تجویز کن !

.

.

.

همیشه گوشه ای از یخچال یه بطری کوچیک آب هست
که هرکسی فک میکنه فقط خودش از اون آب میخوره

.

.

.

یکی از دلایلی که سرخپوستا همیشه به قطارا حمله می کردن این بوده که

دود قطار به زبون اونا فحش ناجوری میشه !

.

.

.

همش میگن تو چرا اینقد چاقی !؟
ای باباااااا من چاق نیستم !
فقط راحت تر از شما دیده میشم

.

.

  

.

دیگه آخرین راه حل که واسه لاغری به ذهنم میرسه

خوردن مایع ظرفشویی پریله چون به چربی ها نفوذ میکنه و اونارو از بین میبره

 

.

.

.

ﺍﺯ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ
ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﻧﺴﺘﻢ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻡ ﭼﻪ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻠﯽ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩﯼ !؟
ﮔﻔﺖ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﻻ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺭ ﮐﺎﺑﯿﻨﺖ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺎ ﮐﺶ ﺑﺒﻨﺪﻩ
ینی از همون اولم مورد توجه همه بودم !

.

.

.

فرقی نمیکنه تو ماشینت شجریان گوشی بدی یا سیاسی مانکن

وقتی صدای ضبطت کسی رو تو خیابون اذیت کنه

یه احمقی که چرت و پرت گوش میده

.

.

.

ایرانی تو مواجهه با هر چیزی ، دو تا سوال ذهنشو درگیر میکنه :
۱) نون توش هست یا نه؟
۲) کلاس داره یا نه؟

.

.

.

فقط یه ایرونی میتونه
انقدر فال حافظ بگیره تا یکیش به مشکلش جور دربیاد

.

.

.

تصمیم گرفتم توزندگیه خودم دخالت نکنم
دوستان زحمتشو میکشن !

.

.

.

نوار قرمز دور بست بیسکوئیت

همه چیزو از قفل گاو صندوق بانک مرکزی تا بخت دختر همسایه رو بازمیکنه

به جز بست خود بیسکوئیت

.

.

.

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ گفت :

ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﭼﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ !؟ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﻣﺜﻪ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﺑﺮﺍ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺯﮦ !

.

.

.

ﺧﺪﺍﯾﺎﺍﺍﺍ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﮐﺪﻭﻡ ﮔﻨﺎﻫﻤﻮ ﭘﺲ ﻣﯿﺪﻡ ؟

ﺁﻫﺎﻥ ﺍﻭﻥ ﮔﻨﺎﻩ ؟

ﺣﻠﻪ ، ﺭﺩﯾﻔﻪ !

ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺷﺪﻡ ، ﺍﻭﻧﻮ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺒﻮﺩ :|

.

.

.

بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه
بعد ما اصن همچین میرفتیم عین جت لی !
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره !
الان کافیه به بچه ها بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن !
درجا جِرت میدن

.

.

.

چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟

میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !

دیوار واسمون نمونده بود دیگه ، خدایا این شادی هارو از ما نگیر !

.

.

.

یادش بخیر
یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست
منم اومدم خود شیرینی کنم
گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن !
نه گذاشت، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند
خدا حفظش کنه زیادی رک بود…”

.

.

.

تا حالا شده فکر کنی که اگه

خشم بروسلی

هیکل آرلوند

مغز انیشتین

جذبه هیتلر

پول بیل گیتس

و تبحر من در سرکار گذاشتنو داشتی چی میشد !؟

.

.

.

کل عمر دپرس بودیم
آخرش تووو اعلامیه میزنن “شادروان

.

.

.

شاعر میگه : “برخیز و مخور غم جهان گذران”

ولی همینکه پا میشی میگه : “بنشین و دمی به شادمانی گذران”

کلا گرفتن مارو !

.

.

.

بابام : پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی ؟

من : آره !

بابام : خب دوتاشو بردار

من : برداشتم !

بابام : چیزی حس نمیکنی ؟

من : نه !

بابام : حالت خوبه ؟

من : آره !

بابام : خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن چون برق داره !

من قضاوت رو به کارشناسان واگذار میکنم :|

.

.

.

تنها راه گرفتن مهار مسی تو جام جهانی
اینه که بهش بگن هر کی گل بزنه خره

.

.

.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد