نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

اس ام اس و پیامک رمانتیک و احساس عاشقانه

اس ام اس و پیامک رمانتیک و احساس عاشقانه





گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد

ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

چون به زیبایی تو حسرت عالم خوردند

برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد

*

*

*

عشق یعنی:
اینکه وقتی میخوای برسونیش رادیو پیام رو روشن کنی ببینی کدوم مسیر شلوغ و پر ترافیک تره.
.
.
.
.
دارم بدنامی این رابطه هارو میخرم
که فقط یکی پیدا شه عطر تنت رو بده

 

*

 

*

 

*

انسانهای خوب همانند گل های قالی اند

نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن

دائمی اند

*

 

*

 

*

 

دستهایت رازیرتنهایی ام ستون کن من ازآوارگی بی توبودن میترسم



*

 

*

  


 

*

 

دیـگـــر نه اشـک هایــم را خــواهـی دیــد

نه التـــمـاس هـــایم را

و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را

به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

درخـتـی از غــــرور کـاشـتم

*

 

*

 

*

 

دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند
از من که چیزی میخواهند ، جان تو را قسم میخورند



*

 

*

 

*

 

دلی که شکستی را گچ چاره نکرد

گل گرفتمش

*

 

*

 

*

 

روزی چند بار دوستت دارم
یکبار وقتی که هوا بَرَم می دارد ، قدم می زنیم
وقتی که خوابم می آید ، تو می آیی
یکبار وقتی که باران ناز می کند ، دلِ ناودان می شکند و می بارد
وقتی که شب شروع می شود ، تمام می شود
یک بار دیگر هم دوستت دارم !
باقیِ روز را
هنوز را
افشین صالحی

 

*

 

*

 

*

 

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود

این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز

یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود

*

 

*

 

*

 

دوستت داشتم
دوستت دارم
و دوستت خواهم داشت
از آن دوستت دارم ها
که کسی نمی داند
که کسی نمی تواند
که کسی بلد نیست !

 

*

 

*

 

*

 

دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد

آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد

*

 

*

 

*

 

دستاتو که میگیرم ، یه حس خوبی بهم دست میده



*

 

*

 

*

 

لعنت به همه ی قانون های دنیا

که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد

*

 

*

 

*

داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی ؛ آی می چسبد !


*

 

*

 

*

 

ضرورت بودنت همیشگیست
فرقی نمیکنَد ؛ چه در کنار من چه در خاطر من


*

 

*

 

*

 

میگویند دنیا زندانی بیش نیست
کاش حبسِ اَبَد ببُرند برایمان و تــــو هم سلولیِ من باشی !


*

 

*

 

*

 

تا دیروز هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد