نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ۹۲

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ۹۲


قایقت می شوم

بادبانم باش

بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود

دورترمان کند !

.

.

.

ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩارم

ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ “ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ” ﺑﺪﻫﺪ

ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ

“ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ’

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

معجزه اون اسمسیِ که میتونه حال تورو تو یه ثانیه عوض کنه ^_^

.

.

.

اگر احساسم را هم خواستی بخری ، به روی بسته اش دقت کن …

نه قیمت دارد ، نه تاریخ انقضاء

برعکس احساسات تو

که بارکد دارد !

حساب شده ی حساب شده !

.

.

.

هرگز منتِ احساسی رو نکش که به زور داره برات خرج میشه…

.

.

.

متن عاشقانه کوتاه

شنیده بودم “پا” ، “قلب دوم” است …

اماباور نداشتم !

تا آن زمان که فهمیدم

وقتی دل ماندن ندارم

پای ایستادن هم نیست !

.

.

.

من «خاطرت» را می خواستم؛

نه «خاطره ات» را…!

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

خدایا

‏”تنها‏” نگذار …

دلی را که هیچکس

‏”دردش‏” را نمیفهمد

.

..

.

اس ام اس دوست داشتن

هزار بار آمدم خطت بزنم از قلبم

خود خودت را

یادت را

اسمت را

اما …

فقط قلبم پر شد از خط خطی های عاشقانه !

.

.

.

بیچاره من…

کسی را پاشویه میکردم که ازتب دیگری میسوخت…!!

.

.

.

روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد

و روزهایی که نیستی ، دلم

اما

تو باش …

تحمل اولی آسان تر است

.

.

.

پیامک دوست داشتن

دوست خوب را باید روی چشم ها گذشت

کجایى…

چشم هایم بهانه ات را گرفته اند…

.

.

.

” خداحافظی ات ” عجب خرابه ای به بار آورده!

نگاه کن… مدت هاست در تلاشند! مرا از زیر آوار تنهایی هایم بیرون کشند…

.

.

.

پیامک های زیبای عاشقانه

بیهوده نقاش بوده ام این همه سال !

به چشم هایت که میرسم ، قلم موها خیس میشوند !

به لب هایت که میرسم ، دستم می لرزد !

رنگ ها می گریزند ، و قاب ها خالی !

تنها ، نبودن تو را …

به دیوار زندگی ام می کوبند !

.

.

.

هواشناسی هم گیج شده

از بس با هر شرایطی دلم هوایت را می کند

هوای بوسیدنت ، هوای آغوشت ، هوای خنده هایت …

هوای درد دارد !

.

.

.

پیامک زیبای عاشقانه

عشق تو در قلب من هدییه جاودانس….

برای زنده موندن قشنگترین بهانس….

دوست داشتن تو مثل عطر خوشه بهاره….

با تو نفس کشیدن پایان انتظاره….

.

.

.

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود

چه بیقرار بودی زودتر بروی

از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی …

من سوگوار نبودنت نیستم

من شرمسار این همه تحملم !

.

.

.

چقدر احمقانه ست

از یک قهوه ی تلخ انتظار فال شیرین داشتن …

.

.

.

ندیدی چشم غمگین و تر من

تو رفتی و نشد این باور من

به پایت می نشینم تا بیفتد

دوباره سایه ی تو بر سر من

.

.

.

هوایت چقدر آلوده شده ؟

که هر وقت به سرم زد چشمانم را سوزاند !

.

.

.

خیلی ها دلم رو شکستن ولی تو با همه فرق داری

آخه یه ضرب المثلی هست که میگه:

“کار را که کرد ، آن که تمام کرد”

.

.

.

شعر ردیف و قافیه نمیخواهد

بوی آغوش تو هر دیوانه ای را شاعر میکند …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد