نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

اس ام اس دلتنگی و تنهایی فروردین ۹۲


اس ام اس دلتنگی و تنهایی فروردین ۹۲


خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.

چارلی چاپلین

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

اگر دلت گرفت سکوت کن !!این روز ها هیچکس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!!!

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

خاطرات خیلی عجیبند
گاهی اوقات می خندیم ،
به روزهای که گریه می کردیم !
گاهی گریه می کنیم ؛
به یاد روزهایی که می خندیدیم …!!!

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

دلتنگی که می آیدبه این سادگی ها نمی رود پی کارش…

نه با حرف، نه به شعر،.نه با ترانه ……

 دلتنگم و دیدار تو درمان من است.

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

به وسعت قلب کوچکم بیادتم شاید کم باشه اما قلب هرکس تمام زندگی اوست….

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*


به وسعت قلب کوچکم بیادتم شاید کم باشه اما قلب هرکس تمام زندگی اوست….

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

زیبا ترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد . با وفا ترین دوست به مرور زمان بی وفا شد . این پرپر شد ن از گل نیست از طبیعت است و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است…

0000000000

وقتی دلم برات تنگ میشه میرم اون بالا پشت ابرا ریز ریز گریه میکنم
پس هر وقت دیدی داره بارون میاد بدون دلم برات خیلی تنگ شده.

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه … غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم.

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت:چند تا؟ دستام رو بالا |آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود.

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

اگه ۱ روز نتونستی گناهه کسی رو ببخشی از بزرگیه گناهه اون نیست از کوچیکیه قلبه تو!

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

اگر در قلبتان عشق باشد٬ می توانید هر روز معجزه کنید…

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

زندگی آب راهه‌ای است به نام وفا… میریزد به جویی به نام صفا… میرود به رودی به نام عشق… میرسد به دریایی به نام وداع…

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

غروب شد….خورشید رفت ….افتابگردان دنبال خورشید می گشت … ناگهان ستاره ای چشمک زد .. افتابگردان سرش را پایین انداخت. اری گلها هرگز خیانت نمی کنند

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

تا حالا از گرمای خورشید ناراحت شدی ؟!
من هیچ وقت ناراحت نمیشم چون تو آتش عشق تو سوختم…

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

ازگل پرسیدم محبت چیست گفت : ازمن زیباتراست .
ازافتاب پرسیدم محبت چیست گفت: ازمن سوزانتراست.
ازشمع پرسیدم محبت چیست گفت:ازمن عاشقتراست.از خود محبت پرسیدم محبت چیست گفت: تنهایک نگاه است…

---------------


اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر خداحافظی در راه است سلام نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن…

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست،

وفا آنست که نامت را همیشه روی لب دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد