نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

عکس های آزاده نامداری در اینستاگرام بعد از طلاق

پست های اینستاگرامی آزاده نامداری بعد طلاق از فرزاد حسنی



  



آزاده نامداری پس از اعلام رسمی طلاقش از فرزاد حسنی در مصاحبه ایی گفته بود : کلا حالم خوبه و از همین جا به دوستام میگم اصلاً نگرانم نباشید، حالم خوبه! من همانم ولی کمی سختی کشیدم و حالا به نظرم خیلی خوب هستم.خودم را هم خیلی دوست دارم.در روزهای اخیر چند عکس در اینستاگرامش منتشر کرده است از جمله انتشار عکس یک دسته گل و نوشتن این پیام :« گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود….»




و این عکس ها آزاده نامداری با چهره خندان با هنرمندان نمایش زورو محاکمه می‌شود. آزاده نامداری پس از بازدید از نمایش زورو محاکمه می‌شود در پشت صحنه این نمایش با بازیگران عکس یادگاری گرفت و نوشت: «تبریک به احسان کرمی … این نمایش هرشب توی فرهنگسرای نیاوران اجرامیشه..به همه بویژه علاقه مندان زورو توصیه می کنم

   




عکس های بعد از طلاق آزاده نامداری



نامداری آزاده مجری صداوسیما



آزاده نامداری و اینستاگرام 93






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد