نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

استاتوس جالب خنده 95

سری جدید مطالب طنز



مهمترین عامل ریزش مو
فکر کردن به حرفاییه که باید تو دعوا میزدی و نزدی

*

*

*

یـه دوس‌ دخــدر موفرفری هم نداریم، لُــپش رو بکشیم بگیم: چطوری بَـبَـعیه من؟! اونم ذوق کنه . . . بگه: بَـــــــــــــــــــــــــــع

*

*

*

رفتم دکتر گفت سابقه بیماری قلبی داری؟
گفتم آری
قلبم را بیمارِِ خودش کرد و رفت !
گفت: واست ۱۸ تا آمپول تو عضله نوشتم
تا دیگه مثل آدم جواب بدی
بعضیا اصن عشق سرشون نمیشه !

*

*

*

اینایی که میگن ۲۱ دسامبر دنیا تموم میشه همونایی هستن که رفتن پشت بوم آرم پپسی را ببینن

*

*

*

عمومِ میخواست خبر مرگ یکیو به فامیلش بده
زنگ زد گفت پاشو بیا که فلانی یخورده مریض شده بردیمش سردخونه

*

*

*

مادربزرگم همیشه میگه موقع خوردن آب حتما ۳ بار بسم اللّاه بگید , چون ۳ تا جن در آب وجود داره …. . . . ۲ تا هیدرو جن و ۱ اوکسی جن

*

*

*

وقتی عصبانی هستید چایی سبز با لیمو بخورید
من امتحان کردم
هیچ تاثیری نداره
ولی کلاس داره

*

*

*

یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که برای از بین بردن بوش باید اون قسمت از بدن رو قطع کنی !

*

  

*

*

در یک فیلم خارجی زنی به شوهرش یک سیلی زد
شوهرش گفت: عزیزه دلم واسه چی میزنی؟
گفت: برای اینکه ببینم چقد دوسم داری
شوهر زن را بغل کرد و یک عالمه بوسش کرد
زن ایرانی این حرکت را تقلید کرد و یک سیلی به شوهرش زد
زن را وقتی غسل میدادند هنوز لبخند به لب داشت
بازگشت همه به سوی اوست !

*

*

*

سوار تاکسی بودم ، دیدم یه دختر خوشگل و سنگین جلو نشسته پیاده شد ، دست کرد تو کیفش ، گفتم مهمون ما باش خانوم خوشگله دیدم از تو کیفش یه قبض در آورد داد به راننده گفت : ” این قبض و بگیر، بابا , وقت برگشتن برو عکسهای منم از آتلیه بگیر ” هی سرخ و سفید می شدم ، خواستم جمعش کنم، گفتم : ” دخترتون هستن ، ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبیه شما بود ” راننده گفت ” بیخود شیرین زبونی نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون میدم…!!!

*

*

*

اخبار میگه: از هر ۵ ایرانی، ۱ نفر از ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﺒﺮﻩ… . . . ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ چهار ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ…؟!!!

*

*

*

آخه چرا اینجوریه؟
تا یه ذره با مهمون میخندی رمز وای فای رو می‌پرسه

*

*

*

وقتی فهمیدم هوا آلوده است تصمیم گرفتم یه کاری کنم که بلکه باروون بیاد این بود که به خودم گفتم بهتره که ماشینم رو ببرم کارواش …! . . . آخه هروقت ماشینم رو می شووورم باروون می گیره …!!

*

*

*

یک بنده خدایی یه سوال عجیب کرده ذهنم رو مشغول کرده
کچل ها سرشونو با شامپو بدن مىشورن یا شامپو سر؟
خدا وکیلی اگه کسی میدونه بگه
برام سواله !

*

*

*

نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نمی کنم یه هیچ کاری برسم

*

*

*

مادراى این دوره و زمونه
واسه تربیت بچه ها از دی وی دی های آموزشی استفاده میکنن !
قدیما مادر ما از یه پکیج آموزشى که شامل:
دمپایى, یه متر شلنگ, فلفل قرمز, قاشق داغ و… استفاده میکرد !
خیلی هم خوب تربیت شدیم والا

*

*

*

تا حالا دقت کردین بعضی وقتا تو آینه به خودتون نگامیکنین میبینین چقد خوشگلین،بعد…. . . . با گوشی که از خودتون عکس میگیرین میبینید شبیه “اورانگوتان” شدین

*

*

*

رفتم یه عینک آفتابی بخرم
یارو گفت ۱ تومن
به عبارتی ۱ میلیون تومن
دیدم خدا الکی خورشید رو نیافریده که منِ بیشعور عینک بزنم،
حتمن حکمتی داشته

*

*

*

ساق پا چیست ؟ . . . وسیله ای برای یافتن میز در تاریکی !

*

*

*

اینقدر خوشم میاد از بچه هایی که:
با استاد صحبت میکنن و تمام وقت کلاس رو میگیرن !
خدا خیرشون بده

*

*

*

شک ندارم که دیگه ۲۱ دسامبر پایان دنیاست . . . منم مثل خیلی از شما قبول نداشتم… اما امروز یه صحنه ای دیدم باور نکردنی… دختره راحت پارک دوبل کرد!!!!

*

*

*

توی امتحان شهری سرهنگ به دختره میگه برو تو پارک
هیچی دیگه الان دو روزه دختره تو پارک منتظر نشسته تا سرهنگه بیاد قبولش کنه
درختا اینقدر خندیدن تمام برگاشون ریخته کچل شدن

*

*

*

یه عدد بین ۱۰ تا ۲۰ انتخاب کن
اون عدد رو با ۳۲ جمع کن
حاصل رو ضرب در ۲ کن
حاصل رو منهای ۱ کن
حالا چشماتو ۵ ثانیه ببند
همه جا تاریک شد. درسته؟
ما اینیم دیگه

*

*

*

ﺩﯾﺸﺐ ﺳﻮﺍﺭ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺍﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﺑﺎﻫﺎش ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﭘﺮﯾﺪ ﺟﻠﻮم ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺗﺮﻣﺰ ﮐﻨﻢ . . . ﭘﺎﻡ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﻪ ﻟﺤﺎﻑ ﻭ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪ!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:04 ب.ظ http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
98561

ممنون...همینطور شما...
سایتتون سر زدم و نظری نمیشه گذاشت...پیگیری کنید...ممنون بابت حضور سبزتون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد