نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

متن آهنگ های آلبوم امین رستمی به نام 6


متن آهنگ های آلبوم امین رستمی به نام 6 ...




 

حسم کن

 

ترانه سرا : فرید احمدی
آهنگساز : امین رستمی
تنظیم : بهزاد عبداللهی

منو حس کن یه لحظه من همین نزدیکیام
لحظه لحظه میزنه
دل ِ من حالا می خواد
هرچی دوست دارم ِ تو دنیا بگم به تو
حس کنی احساسم و
تپشهای قلبمو

حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا
تب عشقمون بره بالا
بالا
بالا
حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا
تب عشقمون بره بالا
بالا
بالا

عاشق ِ خیره شدن توی ِ چشمای توام
عاشق حس کردن
عطر موهای توام
توی این دیوونگی من خودم پای توام
من تو دنیای توام
محو چشمای توام

حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا
تب عشقمون بره بالا
بالا
بالا
حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا
تب عشقمون بره بالا
بالا
بالا

آی تو

می گی منو نمی خوای
بهم نگاه می کنی
می ری دلم می گیره
تو گناه می کنی
کی غیر من می تونه
دستتو بگیره
زندگیش تو باشی
واسه تو بمیره
.
.
آی تو دلیل بودنم
آی تو
آی تو که دنیای منی
قلبی که دوست داره تو رو
حیفه بری بزنی بشکنی
آی تو که دیوونه ت شدم
آی تو
آی تو که دلم می ره برات
تند می شه نبضم
تو رو که می بینم
می ره دلم با یه نگات
آی تو
آی تو دلیل بودنم
آی تو
.
آی تو که دنیای منی
قلبی که دوست داره تو رو
حیفه بری بزنی بشکنی
آی تو که دیوونه ت شدم
آی تو
آی تو که دلم می ره برات
تند می شه نبضم
تو رو که می بینم
می ره دلم با یه نگات
آی تو
.
.
من با تو حالم خوبه و آرومم
با تو قلبم می کوبه وآرومم
بیا صدا قلبمو گوش کن
ای کاش توی دل من بودی و می دیدی
صدای دل منو می شنیدی
بیا صدا قلبمو گوش کن
.
.
آی تو دلیل بودنم
آی تو که دنیای منی
قلبی که دوست داره تو رو
حیفه بری بزنی بشکنی
آی تو که دیوونه ت شدم
آی تو
آی تو که دلم می ره برات
تند می شه نبضم
تو رو که می بینم
می ره دلم با یه نگات
آی تو
.
.
می گی منو نمی خوای
بهم نگاه می کنی
می ری دلم می گیره
تو گناه می کنی
کی غیر من می تونه
دستتو بگیره
زندگیش تو باشی
واسه تو بمیره
آی تو دلیل بودنم
آی تو
آی تو که دنیای منی
قلبی که دوست داره تو رو
حیفه بری بزنی بشکنی
آی تو که دیوونه ت شدم
آی تو
آی تو که دلم می ره برات
تند می شه نبضم
تو رو که می بینم
می ره دلم با یه نگات
آی تو
.
آی تو دلیل بودنم
آی تو
آی تو که دنیای منی
قلبی که دوست داره تو رو
حیفه بری بزنی بشکنی
آی تو که دیوونه ت شدم
آی تو
آی تو که دلم می ره برات
تند می شه نبضم
تو رو که می بینم

 

رفتم دلت تنگ بشه

ترانه سرا : فرید احمدی
آهنگساز : امین رستمی
تنظیم : سیاوش صدری

رفتم دلت
رفتم دلت

من نفسم بند ِ توئه نرفته برمی گردم
خواستم فراموشت کنم
نشد هرکاری کردم
خواستم صدامو نشنوی صدا کنی اسمم و
گفتم همو نبینیم و
بگی ببینیم همو

رفتم دلت تنگ بشه
سنگ شد
خواستم دلم سنگ بشه
تنگ شد
رفتم دلت تنگ بشه
سنگ شد
خواستم دلم سنگ بشه
تنگ شد

خواستم یکم دور بشم حس کنی تنها موندی
خواستم که جات خالی باشه
دستم و اما خوندی
خواستم برم اما نخواستم به روم بیارم
که نمی تونم بی تو
یک لحظه دووم بیارم

رفتم دلت تنگ بشه
سنگ شد
خواستم دلم سنگ بشه
تنگ شد
رفتم دلت تنگ بشه
سنگ شد
خواستم دلم سنگ بشه
تنگ شد

من نفسم بند ِ توئه نرفته برمی گردم
خواستم فراموشت کنم
نشد هر کاری کردم
خواستم صدامو نشنوی صدا کنی اسمم و
گفتم همو نبینیم و
بگی ببینیم همو

 

بارون

ترانه سرا : فرید احمدی
آهنگساز : امین رستمی
تنظیم : کوشان حداد

بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن
دلم داره پر میزنه واسه تو و قدم زدن
وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز
نمیدونی تو این هوا چشات چه خوش رنگ میشه باز

بارون هواتو داره رنگ چشاتو داره
قدم زدن تو بارون
با تو چه حالی داره
دلم هواتو داره
بارون هواتو داره رنگ چشاتو داره
قدم زدن تو بارون
باتو چه حالی داره
دلم هواتو داره

نیستی خودت کنارم و صدات همش تو گوشمه
بارونیه قشنگی که هدیه دادی رو دوشمه
بارون حواسش به توئه اونم دلش پر میزنه
بجای من با قطره هاش رو شیشه تون در میزنه

بارون هواتو داره رنگ چشاتو داره
قدم زدن تو بارون
با تو چه حالی داره
دلم هواتو داره
بارون هواتو داره

دلم هواتو داره
بارون هواتو داره

بی هوا

ترانه سرا و آهنگ ساز : امین رستمی
تنظیم : بهزاد عبداللهی

چشای من پُرِ خواهشه
نگاه تو یه نوازشه برای دلِ دیوونه

دلم بَرات پَر می کشه
صدات واسم آرامشه ، نگات مثل نمِ بارونه

دوسِت دارم ، دلم می گیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونَمه ، قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفَس دل واسه تو می زنه

کی غیر تو عزیزم
همه حرفامو می دونه

اشکامو کی می فهمه
غم چشمامو می خونه

عشقت کار خدا بود
که تو رو به دلم داده

دنیا منو فهمیده
مِهرت به دلم افتاده

دوسِت دارم ، دلم می گیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونَمه ، قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفَس دل واسه تو می زنه

دوسِت دارم ، دلم می گیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونَمه ، قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفَس

عشقم

جونمی ، عشقمی ، تو تک ستاره قلبمی
عزیزم ، می میرم ، اگه یه روز من دستاتو نگیرم
چشمامو رو به چشمات میبندمو تو رو به رومی
دلخوشیم واسه زندگیم تویی تو تنها آرزومی

مثل تو رو کجای دنیا می شه پیدا کرد عشقم
من همونم که واسه خاطر تو دنیا رو رسوا کرد عشقم
یه حالتی تو چشماته دلم می ریزه عشقم
چه حس خوبیه وقتی دو تا دستات تو دستامه عشقم

هر ساعت هر لحظه فکرت ، عشقت ، یادت همرامه
بودنت توی زندگیم بهونه ی قلب تنهامه
جونمی ، عشقمی ، تا دنیا دنیا دنیا باشه
می دونم اینو می دونی نباشی تو دنیا می خوام نباشه

مثل تو رو کجای دنیا می شه پیدا کرد عشقم
من همونم که واسه خاطر تو دنیا رو رسوا کرد عشقم
یه حالتی تو چشماته دلم می ریزه عشقم
چه حس خوبیه وقتی دو تا دستات تو دستامه عشقم

مثل تو رود دنیا
مثل تو رود دنیا

مثل تو رو کجای دنیا می شه پیدا کرد عشقم
من همونم که واسه خاطر تو دنیا رو رسوا کرد عشقم
یه حالتی تو چشماته دلم می ریزه عشقم
چه حس خوبیه وقتی دو تا دستات تو دستامه عشقم

من نگاه تورو میخام

باید باور کنم یا نه توی خوابم یا بیداری
محاله اما تو دستام داری دستاتو میذاری
چقدر دور بود تو رو داشتن
تو اون روزای تنهایی
شاید رویاست ولی حالا
کنار من همین جایی
.
.
من نگاه تو رو می خوام روی ماه تو رو می خوام
آسمون دوتا چشم بی گناه تو رو می خوام
من نگاه تو رو می خوام روی ماه تو رو می خوام
آسمون دوتا چشم بی گناه تو رو می خوام
.
.
بهت قول می دم از حالا
تا روزی که نفس دارم
تموم قلبمو با عشق
به دستای تو بسپارم
بهت قول می دم از حالا
چه تو شادی چه تو غمها
شریک لحظه هات باشم
از امروز تا ته دنیا
.
من نگاه تو رو می خوام روی ماه تو رو می خوام
آسمون دوتا چشم بی گناه تو رو می خوام
من نگاه تو رو می خوام روی ماه تو رو می خوام
آسمون دوتا چشم بی گناه تو رو می خوام
من نگاه تو رو می خوام
روی ماه تو رو می خوام

خداحافظ تو

ترانه سرا : امیر ارجینی
آهنگ ساز : امین رستمی
تنظیم : امیر سرگزی و مسیح حمیدی

پر از یاد تو ، پر خاطره ... چشام هر شب از نبودت پره
اگه قلب من ، واست میزنه ... اگه بی چشات دلم میشکنه
خداحافظ تو ، با اینکه هنوزم میمیرم برات
خداحافظ تو ، میسوزنتم آتیش خاطرات
خداحافظ تو ، تا قلبم به تنهایی عادت کنه
تا اشکم به چشمام خیانت کنه

خداحافظ تو ، خداحافظ تو

قرارمون نبود تنها بری تو ... قرارمون نبود بی تو بمونم
قرارمون نبود فاصله باشه ... قرارمون نبود بی تو بخونم
خداحافظ تو ، با اینکه هنوزم میمیرم برات
خداحافظ تو ، میسوزنتم آتیش خاطرات
خداحافظ تو ، تا قلبم به تنهایی عادت کنه
تا اشکم به چشمام خیانت کنه

خداحافظ تو

 

جز عشق تو

 

ترانه سرا : علیرضا پیروزی
آهنگ ساز : امین رستمی
تنظیم : بهزاد عبداللهی

تو نگات ، یه حسیه دلم غم میگیره
تو چشام ، نگاه میکنی و دل میمیره
عشقه تو ، نفسه مثله یه عادته
دله من ، برای عشقه تو بی طاقته

جز عشقه تو تو قلب من
هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیامی دلم
کاری با دنیا نداره
کاری با دنیا نداره
جز عشقه تو تو قلب من
هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیامی دلم
کاری با دنیا نداره
کاری با دنیا نداره

حتی فکره داشتنت
واسه من آرامشه
شوق دیدنت عزیزم
منو هر جا میکشه
من تو رو تا ته دنیا عاشقوونه دوست دارم
تو رو انگار خودمی بی بهونه دوست دارم

جز عشقه تو تو قلب من
هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیامی دلم
کاری با دنیا نداره
کاری با دنیا نداره
جز عشقه تو تو قلب من
هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیامی دلم
کاری با دنیا نداره
کاری با دنیا نداره

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد