نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای دیوونه از محسن چاوشی/Mohsen Chavoshi - Divooneh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای دیوونه از محسن چاوشی


دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای دیوونه از محسن چاوشی

 

 


MP3 128

Mohsen Chavoshi - Divooneh


دانلود آهنگ های جدید از وب ناب اس ام اس

آهنگ را با کیفیت 128 و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

متن ترانه دیوونه :


دوست دارم نگات کنم تا که بی حال بشم
تو ازم دل ببری منم اغفال بشم
دوست دارم برای تو با همه فرق کنم
خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم
با تو باشم غم چیه ..با تو مرگم آسونه
آخه دیوونه میشم وقتی میگی  دیوونه ..دیوونه ..دیوونه
حال میده ناز کنی تا نوازشت کنم
بی خودی قهر کنی غرق خواهشت کنم
دل بدم به خنده هات..سپر بلات بشم
الهی تصدقت ..الهی فدات بشم
مگه میتونم تو رو با کسی عوض کنم
لعنتی صدام بزن ، هی بگو تا حَظ کنم
دیوونه.. دیوونه ..دیوونه
تو حصار بغلت زندگی به کاممِ
همه چیت مال منه سندش بناممِ
وقتی میخندی برام خونه آفتابی میشه
گلدونا گل میکُنن ، آسمون آبی میشه
گلای نسترنو بذار پشت پنجره
زُل بزن توی چشام تا دلم ضعف بره
دیوونه.. دیوونه ..دیوونه

نظرات 1 + ارسال نظر
pavan چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:32 ق.ظ http://cctvinfo.ir

http://cctvinfo.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد