نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

عاشقانه ناب

دکلمه متنی عاشقانه جدید و احساسی



چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی!

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی!

*

*

*

دختران
فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

*

*

*

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را

بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

*

*

*

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند.
عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند.
دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند.
و بخند که خدا هنوز ان بالا با توست.

Sms asheghane

*

*

*

*

عشق” یعنی :اختیار بدی که نابودت کند

اما

اعتماد” کنی که این کار را نمی کند. . .

*

  

*

*

*

اس ام اس عاشقانه

شیخی را پرسیدن علاج عشق چیست..؟؟؟ شیخ رفت وبالشی را بیاورد سپس سرش را بر روی بالش قرار داد وفرمود.. . . . . . . . . .گم شین بیرون میخوام بخوابم.. شیخ خسته بود

*

*

*

Sms love

حیف که روی تو غیرت دارم

وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم

تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .

*

*

*

من کسی را داشتم که حتی با بستن چشمانم
حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم
بوی عطرش را میشنیدم
من کسی را داشتم
که همه زندگیم را بپایش ریختم
صاحب چشمانی که آرامش من بود
و صدایش دلنشین ترین ترانه ی من
حالا که نیست
خلاء وجودش مرا از پا درآورده
کجایی عشق من

*

*

*

اس ام اس عاشقانه

سکوت

خطرناکتر از حرفهای نیشدار است

کسی که سکوت میکند ،

روزی

سرنوشت

حرفهایش را به شما خواهد گفت

*

*

*

عشق مثل آتش میماند.
آدمهای عاقل خودشان را گرم میکنند و
آدمهای نادان خودشان را میسوزانند

*

*

*

شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست . . .

*

*

*

فرمول روابط پسردخترها:
۱ ) دخترزرنگ + پسرزرنگ = دعوا !
۲ ) دخترزرنگ + پسرخنگ = عشق !
۳ ) دخترخنگ + پسرزرنگ = مسائل خاک برسری !
۴ )دخترخنگ + پسرخنگ = ازدواج

*

*

*

از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ؟

استادگفت :بله

پرسیدند : آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟

استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن

دست کشیده اید!؟

*

*

*

خونه گرم عشق ما بی توچه بی فروغه
گریه من حقیقیو خنده من دروغه
روزایی که نیومدی وای که چه حالی داشتم
مثل گذشته های دور کاشکی دوست نداشتم

*

*

*

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

*

*

*

پیامک احساسی

دختر :من حسودیم میشه. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر :حسودی نکن عزیزم

دختر :چرا؟!

پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر :چی؟

پسر : قلبم

*

*

*

*

دست از پا خطا کنی تعویض میشوی
دراین حوالی کسی هست شبیه تو
اینست قصه ی عشق های امروزی

*

*

*

داستان عاشقانه

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

*

*

*

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد