نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

دلنوشته جمله های پرفکت و عالی از دلتنگی و عاشقانه تنهایی

دلنوشته جمله های پرفکت و عالی از دلتنگی و عاشقانه تنهایی


تشنه که میشوم
سرمیکشم دلتنگیت را
بغض بالا می آورم . . .

*

*

*

از ایـنجـا
کـه  هـسـتـم,تا انـجا کـه تو هـسـتی
وجـب بـه وجـب..
دلـتـنـگـم…!

*

*

*

دلـــم واســه تــویـــی تنـــگ شـــده،
کــه هــیـچ وقـت نـمـی تــونــی بـفـهـمــی چــه انــدازه دلـتـنـگـم،
و چـه اندازه عــاشـقـانـه، بـــه دور از هـوس، صـادقــانه، تــو رو دوسـت دارم

*

*


*

دلم براى کسى تنگ است
کسى که بى مـن ماند
کسى که با مـن نیست
کسى که مـن
همیشه دلم برایش تنگ مى شود
کسى که دوستش دارم
عاشقانههمیشه
تا ابد…تا خودِ خداوند
دلم براى تـو تنگ است

*

**

*

سفــــرے بایـכ ڪـرכ ..
تـا بہ عمـق
כل یـــڪ پیچــڪ تنہــا !
ڪہ چـرا ؟
ایـ
לּ چنیـלּ سـפֿـــــــــــــتـ ، بہ פֿـפּכ مے پیچـכ ..!
شایـــــ
כ از راز כرפּنش
بشـــــ
פּכ
ڪـــشـفے ڪـر
כ ..
شـایـ
כ اפּ هــــــــم ، כلـــــ ـتـنـــــگ اســــــتـ . . ،
شـایـ
כ !*

*

*

 


 

*

نه یادی
نه خاطره ای
نه حرفی از تو باقی ست…!
اما من
با هرچیزی که شبیه توست
فرو می ریزم
می شکنم
دلتنگ می شوم…!!؟
راستین راد

*

*



*
*
*


*

آنقدر دور شدی که باید آمدنت را خواب ببینم!
خیالی نیست
دلتنگی قصه هر شب من است،بدون آن خوابم نمی برد
راستی
یادت هست کجا مرا جا گذاشتی؟؟!!
من هم
همه چیزم را
همانجا جا گذاشتم…!

*

*

*


*


*

*

گاهی دیدن یک عکس دونفره تو رو یاد اون نمی ندازه !
تورو یاد خودت می ندازه
که چقدر شاد بودی ، که چقدر خندون بودی ، که چقدر جوون بودی !
گاهی آدم ها دلشون فقط برای خودشون تنگ می شه
دلم واسه خودم تنگه

*

*

*

 *


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد