نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

اشعار و متن های دوبیتی میلاد امام رضا (ع)

اشعار و متن های دوبیتی میلاد امام رضا (ع)



ای آستان قدس تو تنها پناه من
ای چلچراغ چشم تو، خورشید راه من
ای مظهر عنایت حق هشتمین امام
ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

.

.

.

بوسه زدن به قبر تو به نیت تبرک است

چون که زده بوسه به آن مهدی صاحب الزمان

منبر صحن گوهر و ضریح با صفای تو

دل از همه ربوده است، شبیه قم و جمکران

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

.

.

.

در کوی تو نغمه خدا می‌شنوم
بوی شهدای کربلا می‌شنوم
از پردگیان عرش گرد حرمت
آوای خوش رضا رضا می‌شنوم
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

.

.

.

مگذار مرا دراین هیاهو، آقا / تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی / تکرار قشنگ بچه آهو آقا
عیدتون مبارک

.

.

.

ما دولت تسلیم و رضا می طلبیم

راهی سوی اقلیم بقا می طلبیم

اندر دو جهان ، عزت و اقبال و نجات

از فیض ولایت رضا می طلبیم

.

.

 

 

.

جان فدای حرمت یار خراسانی من
چاره درد و غم و رنج و پریشانی من
می‌رسد نغمه‌ات از سبزترین پنجره‌ها
ای تو آرام دل خسته و طوفانی من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

.

.

.

دل داده ام زدست که دلداده ام کنی

افتاده ام به پات که افتاده ام کنی

سالک که بی تو راه به جایی نمی برد

باید خودت مسافر این جاده ام کنی

ولادت امام رضا (ع) خجسته باد

.

.

.

چون گل به بیابان خراســـان آمد

با لطف و کرم شـــاه غریـبان آمد

ای کاش منم خاک خراســـان بودم

آن لحظه که چون فصل بهاران آمد . . .

.

.

.

هشتمین حجت خدا اینجاست

قبله هفتمین رضا اینجاست

هر چه خواهى بخواه از این درگاه

منبع رحمت خدا اینجاست

.

.

.

ذیقعــده شد و بهار ایـــران آمد

در مشهد و قم دو گنج پنهان آمد

در روز یکم کریمه آل رسول

در یازدهم شاه خراسان آمد . . .

.

.

.

اگر اژدها کرد موسى عصا را

رضا این عمل بى عصا مى کند

کند زنده در پرده تصویر شیران

ببین پور موسى چه ها مى کند

.

.

.

آقامون آهو رو ضامن شده باز

آقامون مهمون دلها شده باز

آقامون اومده به شهر غریب

آقامون سرور دلها شده باز

.

.

..

مهر تو ز لوح دل سپردن نتوان

حاجت برکس به جز تو بردن نتوان

از هجر تو مرگ بهر من آسان‌تر

دل بر کس دیگری سپردن نتوان

.

.

.

در کوی رضا سرود جان می‌شنوم

آواز پر فرشتگان می‌شنوم

بنشسته به هر کرانه پاکان به دعا

لبیک خدا از آن میان می‌شنوم

.

.

.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد