نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

کد پیشواز ایرانسل و متن ترانه های آلبوم مازیار فلاحی به نام لعنت به من


کد پیشواز ایرانسل و متن ترانه های آلبوم مازیار فلاحی به نام لعنت به من 




 

قربون مست نگاهت

3316083

اخرین نفس 1

3316084

آخرین نفس 2

3316085


 ادامه مطالب در ادامه مطلب ...


  
 

عاشقونه 1

3316086

عاشقونه 2

3316087

عکس یادگیری 1

3316088

عکس یادگیری 2

3316089

یه روز صافی یه روز ابری

3316090

خوشبختی 1

3316091

خوشبختی 2

3316092

بدرقه

3316093

لعنت به من

3316094

مترسک

3316095

برای باران

3316096

مقصر

3316097

پدر

3316098

هوات خوبه

3316099

یلدا

3316100

یه روز صافی یه روز ابری (ریمیکس )

3316101


کدهای دستوری ایرانسل:

فعالسازی آهنگ پیشواز: ارسال کد آهنگ به ۷۵۷۵

جایگزینی آهنگ پیشواز: *۷۷۷*۶*کد آهنگ قبلی*کد آهنگ جدید*۱#

جستجوی آهنگ بر اساس کد: *۷۷۷*۷*کد آهنگ#

مشاهده ی آلبوم: *۷۷۷*۲#

حذف آهنگ : *۷۷۷*۵#

قطع موقت آهنگ : *۷۷۷*۸*۲#

فعالسازی آهنگ در صورت قطع موقت: *۷۷۷*۸*۱#

 

 

************************


متن ترانه ها

 

اهنگ : قربون مست نگاهت
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------

قربون مست نگاهت، قربون چشمای ماهت
قربون گرمی دستات، صدای آروم پاهات
چرا بارونو ندیدی؟ رفتن جونو ندیدی
خستگیهامو ندیدی، چرا اشکامو ندیدی؟

مگه این دنیا چقدر بود؟ بدیهاش چندتا سحر بود؟
تو که تنهام نمیذاشتی، توی غمهام نمیذاشتی
گفتی با دو تا ستاره میشه آسمون بباره
منم و گریه ی بارون، غربت خیس خیابون

توی باغچه ی آهم پر گریه پر آهم
کاشکی بودی و میدیدی همه ی گلاشو چیدی
تموم روزای هفته که پره غم شده رفته
من و گلدونت میشینیم فقط عکساتو میبینیم

روز پنج شنبه دوباره وعده ی دیدن یاره
روی سنگ سردی از قبر میریزه اشکای خستم
تا که قاصدک دوباره خبری ازت بیاره
با یه دسته گل ارزون پیشتم من زیر بارون

 

 

» اهنگ : عاشقونه
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : امین بامشاد
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
گاهی زیر بارون با تو و قدمهات چه خوبه
چه خیال خوبی حالا که غریبیه غروبه
با تو خوبه حتی حالا که تو رویا باهامی
چه حس عجیبی که همیشه تو لحظه هامی

عاشقونه شدم عاشقت دلت
یکی بیاد و کاشکی بگه بهت
بگه بهت شدی تو وجود من
از ته دل تورو دوست دارمت
عاشقونه شدم عاشق نگات
زندگی سازه گرمیه نفسات
اونقده خوبی که میدونه دلم
خیلی کمه اگه بمیره برات

 

 


»
اهنگ : مترسک
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
خیلی وقته تک و تنهام توی باغی از ترانه
منتظر واسه یه خوبی، یه رفیق بی بهانه
توی دنیای پر از گل واسه عالمی غریبم
میون اینهمه خوبی این منم که بی نصیبم
روزگاری زیر بارون، روزگاری بی قرارم
جز یه لحظه مهربونی دیگه خواسته ای ندارم
تو کنار من بشینی، دل خستمو ببینی
بیای از تو باغ قصم یه شکوفه ای بچینی

منم اون مترسکی که شدم عاشق کلاغا
واسه من ابد بریدن میون حصار باغا
آخه این صورت زشتو کی به من داده خدایا؟
آدمارو دوست ندارم، عاشق شمام کلاغا

با تو این پالتوی کهنه مثل ابریشم لطیفه
تن پوشالی سردم مثل خواب گل ظریفه
میدونم ازم میترسی، من با این چشمای خسته
چجوری بدست بیارم دلتو با دست بسته؟
من با این لباس کهنه، صورت زمخت و زشتم
خیلی وقته تک و تنهام، آره اینه سرنوشتم
ای پرنده های غمگین از چشای من نترسین
آدما گریمو دیدن، برین از اونا بپرسین

 

 

» اهنگ : عکس یادگاری
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : یاحا کاشانی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------

دل دیوونم از تو، تنها نشونم از تو
یه عکس یادگاری که خودتم نداری
شده رفیق شبهام وقتی که خیلی تنهام
میگیرمش روبروم، بازم میشی آرزوم
وقتی تورو ندارم، وقتی که بی قرارم
چشامو باز میبندم شاید بیای کنارم

داره بارون میباره اما چه فایده داره؟
وقتی تورو ندارم که بشینی کنارم
چشامو باز میبندم، به گریه هام میخندم
تورو صدا میزنم شاید بیای دیدنم
یه عکس یادگاری شده رفیق شبهام
میگیرمش روبروم وقتی که خیلی تنهام
چشامو باز میبندم، به گریه هام میخندم
رفیق خستگیهام باز به تو دل میبندم

 

 

» اهنگ : یه روز صافی یه روز ابری
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
یه روز صافی یه روز ابری
یه روز لبریز بی صبری عزیزم
یه روز تاریک، یه روز روشن
نبودنت هات مثل بودن عزیزم
یه روز دل میکنی ساده
یه روز عاشق و دلداده عزیزم
یه روز قهری یه روز آشتی
یه روز خیلی دوسم داشتی عزیزم
ببین قلبم چقد تنهاست، اسیر شب غمهاست

دوست دارم، دوست دارم، تورو تنهات نمیذارم
اگه پای کس دیگه وسط باشه، نمیذارم، نمیذارم

دلتنگم، دلگیرم، بیتابم، میمیرم
آرزومه دستاتو بگیرم

 


»
اهنگ : بدرقه
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
عاشقانه من میسازم یک کلبه ای از دلتنگی
مثل بارون من میبارم آرام آرام از دلتنگی
اشکای عاشقانه بدرقه ی وجودت
قربون اشک چشمات، برو خدا به همرات
تو بغض سرد بارون منو به غم سپردی
قلبم میون دستات، برو خدا به همرات
مثل دریا خسته و غریبم
سر به دامان، سرد و بی نسیبم
مثل پرواز در یک آواز، در کوچه ای از دلتنگی
عاشقانه من میخوانم هر لحظه را با دلتنگی از دلتنگی
عاشقانه من میگریم، آرام آرام از دلتنگی

از پنجره نگاه کن خوشبختی بی شماره
ماهو ستاره هاشم اشکامو میشماره
اشکای عاشقانه بدرقه ی وجودت
قلبم میون دستات برو خدا به همرات

 

 

» اهنگ : اخرین نفس
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی_ امین بامشاد
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
تو نگو که خیال محاله، رفتنت واسه این دل تنها
یه سواله بی جوابه، مثل خوابه، یه عذابه
نمیدونی چه تیره و تاره، حال قلبی که از تو و دوری بی قراره
بی قراره، نگو دیره که میمیره

آخرین نفسامه و بی تو دارم حس میکنم که میمیرم
لااقل بذار این دم آخر از چشات هم چی رو بگیرم
توی لحظه ی خسته ی دلخوشی که تو بی نفسی منو میکشی
کاش بهم دل خستمو پس بدی یا به قلب یخی تو نفس بدی

همه باور و ترسم از اینه که بیاد روبروم و بشینه
غم و درد چشامو ببینه، بگه حال و روالش همینه
گاهی میگذرم از همه دنیا، مثل قایقی از دل دریا
که یه لحظه چشاتو ببندی، بخندی، بخندی

 

 

 

» اهنگ : برای بارون
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
مثل اسمت که بارونه، مث چشمات که معصومه
تو باشی حس خوبی هست، تو هستی قلبم آرومه
دارم اسمت رو میخونم، داره تر میشه آوازم
تو بارونی ، تو بارونی، تو امیدی گل نازم

هوا ابری شده بازم، همه دنیام تورو میخواد
صدای چیک چیک پاهات تو راه زندگیم افتاد
تو ابری شی دلم تنگه بازم بی وقفه میبارم
همه میدونن این حسو که من بارونو دوست دارم

 

 

» اهنگ : خوشبختی
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : میلاد نو دست - امین بامشاد
»
اهنگساز : میلاد نودست
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
تو سراپا احساسی، تو خود عطر یاسی
اگه تو با من باشی زندگیمو میسازی
دست تو توی دستم، عشق تو توی قلبم
من همیشه عاشقت بودم و بازم هستم

دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیمو با تو میخوام، با تو آرومه روزگارم

تو سراپا آرامش من پر از حرف و خواهش
داشتن این احساسو تنها با تو میخوامش
تو شبیه رویامی، تو تموم دنیامی
حس خوب بارونی که تو قلبم میمونی

 

 

» اهنگ : لعنت به من
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دست منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

یکی بگه
یکی بگه که ماه من کی بوده
مسبب گناه من کی بوده
سهم من از نگاه تو همین بود
عشق تو بدترین قسمت بهترین بود

تو دل بارون منو عاشقم کرد
بین زمین و آسمون ولم کرد
یکی بگه چه جوری شد که این شد
سهم تو آسمون و من زمین شد

 

 


»
اهنگ : مقصر
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
گریه کن تا اشک چشمات بریزه رو تن بارون
مثل بارون که تو دریا گم میشه راحت و آسون
منم و عشق و نگاهت، ساده از غمت گذشتم
هرچی از نگفته ها بود گوشه ی دلم نوشتم

روی این بلندی غم وایسادم شاید بیفتم
بغض مرگه توی سینم، تو مقصری عزیزم
گریه ی کار دل من هرچی هست از تو ا یا من؟
یا کمی حوصله از تو، یا کمی فاصله از من

از دو چشمی که نجیبه، گلگی یکم عجیبه
به لطافت ستارست اما دستام بی نسیبه
همیشه گریه ی چشمات یه سوال بی جوابه
واسه تو اگر یه راهه واسه من فقط عذابه

از دو چشمی که میریزه خنده های عاشقونه
نمیدونم غم و غصست یا که لحظه ی جنونه
روی این بلندی غم وایسادم شاید بیفتم
تو مقصری عزیزم، آره تو، همین که گفتم

 

 

» اهنگ : یلدا
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
مست بگو، راست بگو، تا شب یلداست بگو
تا نفسی هست بگو، هرچی دلت خواست بگو
خسته و بی تاب شدم، محو شدم، خواب شدم
خسته از این پنجره ها، منتظرت قاب شدم
گریه بر این حال کشید، اشک بر این فال کشید
بر تن بی دست خدا نقش دو تا بال کشید

خاک شدم، پست شدم، با همه یکدست شدم
تشنه ی بی آب شدی، نیست از این، این هست شدم

تلخ بگو، راست بگو، تا شب یلداست بگو
تا نفسم هست بگو، هرچی دلت خواست بگو
خسته و بی تاب شدم، محو شدم، خواب شدم
خسته از این پنجره ها، منتظرت قاب شدم

 

 

» اهنگ : هوات خوبه
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : مازیار فلاحی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  نوید اسکندر
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
پر از گرما و تب دارم که همرنگ غروبم من
تو این اینجایی کنار من، پر از احساس خوبم من
از این جا تا لب دریا همش عطر تو جا مونده
تو این آتیش تنهایی، یکی شعراشو سوزونده

هوات خوبه؛ پر از عشقه، پر از پیچ و پر از تابه
دلم بی تو نمیتونه چشام بی تو نمیخوابه
پر از خوابی، پر از وهمی، تو این احساسو میفهمی

نفس آهسته دل دل کن که قلبم بی هوا مونده
تو میری با دل تنها، دلم پیش تو جا مونده
دوباره خط بکش رو من، نبودن هامو هاشا کن
با یک لبخند رویایی منو بازم تماشا کن

 

 

» اهنگ : پدر
»
خواننده : مازیا فلاحی
»
البوم : لعنت به من
»
شاعر : یاحا کاشانی
»
اهنگساز : مازیار فلاحی
»
تنظیم :  امیر توسلی
»
سال انتشار : 1392

-------------------------
دست تو رو سرم بکش، پاشو بهم یکم بخند
یه دنیا غم رو دوشمه، زخمای شونمو ببند
همینکه میدونم دلت برای من دلواپسه
با سختیام کنار میام، همین برای من بسه
پاشو ببین کی اومده، ببین چقدر بزرگ شدم
همونی که خواسته بودی، وایستم رو پاهای خودم

نه نمیخوام گله کنم، که سرنوشت من بده
موقع تاب بازی چرا کسی نبود هلم بده؟
باز نمیخوام گله کنم، باز گله های بیخودی
بازم بگم برای چی شب عروسیم نبودی ….

دلم برات تنگ شده و ببین چقدر بزرگ شدم
همونی که خواسته بودی، وایستم رو پاهای خودم
دلم برات تنگ شده و سر روی عکسات میذارم
تو نیستی و حالا دیگه عکساتو خیلی دوست دارم
دلم برات تنگ شده و سر روی عکسات میذارم
حس میکنم کنارمی، چقدر تورو دوست دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد