نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید
نـــاب اســـ ام اســـ

نـــاب اســـ ام اســـ

اس ام اس جدید ، اس ام عاشقانه ، اس دلتنگی ، اس تنهایی ، اس فلسفی ، اس دلگیری ، اس جدید

کد پیشواز های ایرانسل آلبوم 7 باند به نام دوست دارم

کد پیشواز های ایرانسل آلبوم 7 باند به نام دوست دارم






  

نفس

۳۳۱۵۹۸۷

هر چی بگم دوست دارم

۳۳۱۵۹۸۸

یه راهی پیش روم بزار

۳۳۱۵۹۸۹

من بی تو میمیرم

۳۳۱۵۹۹۰

من بی تو میمیرم قطعه ۲

۳۳۱۵۹۹۱

همش به تو فکر میکنم

۳۳۱۵۹۹۲

همش به تو فکر میکنم قطعه ۲

۳۳۱۵۹۹۳

عشق من

۳۳۱۵۹۹۴

عشق من قطعه ۲

۳۳۱۵۹۹۵

عشق من قطعه ۳

۳۳۱۵۹۹۶

دوست دارم

۳۳۱۵۹۹۷

دوست دارم قطعه ۲

۳۳۱۵۹۹۸

خواهش

۳۳۱۵۹۹۹

نرو

۳۳۱۶۰۰۰

کدهای دستوری ایرانسل:

فعالسازی آهنگ پیشواز: ارسال کد آهنگ به ۷۵۷۵

جایگزینی آهنگ پیشواز: *۷۷۷*۶*کد آهنگ قبلی*کد آهنگ جدید*۱#

جستجوی آهنگ بر اساس کد: *۷۷۷*۷*کد آهنگ#

مشاهده ی آلبوم: *۷۷۷*۲#

حذف آهنگ : *۷۷۷*۵#

قطع موقت آهنگ : *۷۷۷*۸*۲#

فعالسازی آهنگ در صورت قطع موقت: *۷۷۷*۸*۱#

نظرات 1 + ارسال نظر
aMiR سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ

مر30 عااااااااااااااااااالی بوود

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد